רוטציה רחבה בהפועל ת"א, קלינגר הודה: "חושבים על חצי הגמר"

שלושה ימים לפני גביע המדינה, מאמן האדומים לא צפוי לפתוח עם ההרכב הכי חזק מול בני יהודה (שבת, 18:30, ספורט4). דוידה: "רוצים לקבל אנרגיות לחצי הגמר". אלטמן יחזור לסגל, בן ביטון ואיינבינדר יתחילו בספסל?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שני מחזורים לסיום העונה ואחרי שהבטיחה רשמית את הישארותה בליגת העל, הפועל תל אביב המשוחררת תתארח מחר (שבת) אצל בני יהודה (החל מ-18:30, ספורט4) ותקווה להשיג ניצחון שיעניק לה דחיפה מוראלית לקראת חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר תל אביב בת ים ביום שלישי.

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בהפועל תל אביב פועלים להארכת ההתקשרות עם ניר קלינגר ונערכים להכריז עליו כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. רק לאחר המינוי יחלו במתחם חודורוב, לפחות באופן רשמי, בהכנות לעונה הבאה, אולם מתחת לפני השטח כבר נעשו גישושים ושיחות ראשוניות בנוגע למספר שחקנים בכירים כמו אנתוני וארן שיעזוב את הפועל באר שבע, בן שהר שלא ימשיך באפואל ניקוסיה, מיקי סירושטיין מהפועל חיפה וכן לוואגה קיזיטו מהפועל כפר סבא.

מבחינה מקצועית, קלינגר לא רוצה להסתכן בפציעות מיותרות לפני חצי הגמר וצפוי לאפשר מחר מנוחה למספר שחקנים. עומרי אלטמן, שהחלים מפציעה וחזר להתאמן, לא צפוי לפתוח. ההחלטה לגבי בן ביטון ודן איינבינדר תתקבל רק מחר, כשלא מן הנמנע שהשניים לא יפתחו. "ניצחון יעניק לנו בוסט לקראת הגביע. מי שישחק יצטרך להוכיח את עצמו", אמרו הבוקר במועדון.

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

קלינגר דיבר לקראת המשחק ורמז על הרוטציה הרחבה: "אין ספק שאנחנו במהלך השבוע חושבים על חצי הגמר ביום שלישי. עבדנו קשה בשביל להגיע למעמד הזה וכמובן שזה בראש מעיינינו, אבל בסופו של דבר שחקנים הבינו ממני ומכל הצוות שבדרך צריך לעבור את המשחק עם בני יהודה בצורה טובה. אנחנו צריכים לצאת משם עם אנרגיה וביטחון טוב. גם אם חלק מהשחקנים לא ישחקו חלק מהמשחק או לא ישחקו בכלל, עדיין אנחנו צריכים להופיע בצורה מכובדת ולכבד את האוהדים שלנו. זה מה שאנחנו מכוונים לעשות מחר".

אושר דוידה הוסיף: "אנחנו מגיעים למשחק נגד בני יהודה מוכנים מאוד. המטרות שלנו בליגה עוד לא הושלמו, אנחנו רוצים לנצח כל משחק ורוצים שיהיו לנו אנרגיות טובות לקראת חצי הגמר ביום שלישי. אנחנו רוצים לנצח ולבוא ברוח טובה, נעשה הכל כדי לנצח".

הרכב משוער, הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, סיאנדה קולו (אדי גוטליב), איאד אבו עביד, דני גרופר, עמנואל באוטנג (שי אייזן), שי אליאס, אופק ביטון, רז שטיין (לידור כהן), אושר דוידה, שלומי אזולאי.

אושר דוידה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי