זמן להתעלות: השחקנים שמכבי ת"א צריכה כדי לנצח את מכבי חיפה

בסביבת המועדון הצהוב סימנו את השמות שצריכים להרים את הרמה ולסייע לדור פרץ בקרב הגדול מול הירוקים, ממנו אין דרך חזרה. גולסה וטיבי צפויים לפתוח. כ-23 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם בבלומפילד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נערכת לשבוע הכי חשוב שלה העונה, במהלכו היא תפגוש את מכבי חיפה לשני משחקים של להיות או לחדול. בראשון, הצהובים יארחו את הירוקים במסגרת הליגה, בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תחסל כמעט סופית את הסיכויים לשמור על צלחת האליפות בקריית שלום. ברביעי, הן יתמודדו זו מול זו, שוב בבלומפילד, הפעם על הזכות להעפיל לגמר גביע המדינה.

בקריית שלום מספרים על דריכות גדולה בקרב השחקנים, שמבהירים בשיחות פנימיות ביניהם את חשיבות הניצחון במשחק במסגרת הליגה. באשר להרכב שיעלה לכר הדשא במשחק ביום ראשון, ההתלבטות הגדולה ביותר של פטריק ואן לוון מגיעה מכיוונו של אייל גולסה, שעלה מהספסל נגד באר שבע אחרי היעדרות בת כחודש ועדיין אינו מסוגל להשלים 90 דקות באינטנסיביות גבוהה.

בסביבת המועדון מצפים ששחקנים נוספים, ביניהם גם גולסה, יתעלו ויסייעו לדור פרץ שהיה העוגן של הקבוצה במרבית שלבי העונה. "דור לא יכול לעשות את הכל לבד, כל קבוצת כדורגל זקוקה לשלושה או ארבעה שחקני מפתח שיספקו את הסחורה על בסיס קבוע. גלזר, גולסה ויונתן כהן יצטרכו להרים את הרמה ולצד פרץ לתת את הטון כבר במשחק הקרוב נגד מכבי חיפה".

אייל גולסה חוגג | אריאל שלום

כפי שזה נראה, על אף שכאמור רק חזר מפציעה, גולסה יקבל את חולצת ההרכב ויפתח במרכז המגרש לצדם של גלזר ופרץ, כמו גם איתן טיבי שישוב מהרחקה היישר למרכז ההגנה וישחק לצד לואיס הרננדס. הבלם הוותיק שספג כרטיס אדום מיותר בקריית שמונה צפוי לתפוס את מקומו של הקפטן שרן ייני, שהיה השחקן המצטיין ב-1:1 המאכזב בבירת הנגב נגד הפועל באר שבע.

במקביל, מכירת הכרטיסים נמשכת. נכון לרגע זה, כ-23 אלף הבטיחו את מקומם ומסתמן שאצטדיון בלומפילד יהיה מלא עד אפס מקום לראשונה מזה למעלה משנה. כ-220 שוטרים ומאות מאבטחים ישמרו על הסדר באצטדיון ובסביבתו לפני, במהלך ואחרי המשחק. כפי שפורסם כאן במהלך הימים האחרונים, אוהד ירוק שייתפס ביציע של אוהדי מכבי ת"א, יסולק מאצטדיון וכספו לא יוחזר.

אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי