קופר, חדידה ואינברום צפויים לפתוח, לוזון: "הזדמנות נדירה למועדון"

טירוף במכבי פתח תקווה לקראת "משחק העונה" מול הפועל קריית שמונה. הקשרים תורגלו בהרכב במקום אזולאי ומאיר, שחקן ההתקפה יחליף את סבג. חדידה: "קרב ישיר על אירופה, רמת המכונות גבוהה"

(גודל טקסט)

"משחק העונה", כך מגדירים במכבי פתח תקווה את משחק החוץ מחר (שבת ב-18:00) מול הפועל קריית שמונה. מדובר בקרב הישיר על המקום הרביעי, שיוביל בסיום העונה לאירופה אם בית"ר תל אביב בת ים לא תניף את גביע המדינה. ערב המחזור ה-33 בפלייאוף העליון, הקבוצה של רפואה מקדימה את קבוצתו של גיא לוזון בנקודה, כשנותרו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה.

לקראת המשחק החשוב, במלאבס אפשרו לשחקנים מנוחה בביתם לאחר האימון המסכם, אך כבר היום (שישי) אחר הצהריים יתייצבו השחקנים במתחם האימונים וייסעו לבית מלון בצפון, שם יעבירו את הזמן עד ההתמודדות.

"אנחנו אחרי עונה קשה ומתישה והגענו לשלבי הסיום. יש לנו עוד ארבעה משחקים של מאמץ, מחויבות וריכוז, כדי להשלים את המשימה להגיע לאירופה, שזו הזדמנות נדירה וחד פעמית למועדון בסדר הגודל של מכבי פתח תקווה. כולנו דרוכים כדי להשיג את היעד הזה", אמר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק.

גיא לוזון | אודי ציטיאט

הקפטן גיא חדידה הוסיף: "זה משחק חשוב, קרב ישיר על אירופה. אני לא חושב שיש לחץ, אבל רמת המוכנות היא גבוהה וננסה לשחק כמו ששיחקנו כל העונה במטרה לקחת את הנקודות".

מבחינה מקצועית, לוזון שוקל שינוי אחד בחוליית ההגנה: מרקוס דיניז, שכפי שפרסמנו יעזוב בתום העונה, אמנם לא יפתח כבלם, אך מתמודד על עמדת המגן הימני עם ינון אליהו, אותה עמדה בה שיחק משחקים רבים אשתקד במדי היריבה אותה יפגוש מחר. בקישור, ארמנדו קופר וגיא חדידה תורגלו במקומם של איתן אזולאי ועמית מאיר, כשארד הר ימשיך לקבל את הקרדיט. אור אינברום יחליף את נאור סבג.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, מרכוס דיניז (יינון אליהו), אור בלוריאן, דניאל פלשר, ירדן כהן, גיא חדידה, ארד בר, ארמנדו קופר, אור אינברום, ליאל עבדה, מורגן פרייר.

אור אינברום | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי