דיניז יעזוב, במכבי פתח תקווה הודו: "התוצאה משקרת"

בהחלטה משותפת, הבלם וראשי המועדון סיכמו על פרידה. הקבוצה ירדה למקום החמישי לאחר 2:1 למכבי חיפה: "הם היו יכולים לפרוק אותנו. השער של לביא - כמו הגול של ליברפול מול ברצלונה בליגת האלופות"

(גודל טקסט)

לאחר שתי תוצאות התיקו האחרונות, במכבי פתח תקווה ציפו לחזור לנצח אמש (שבת) במשחק הבית מול הטוענת לכתר, מכבי חיפה, אלא שרצונות לחוד ומציאות לחוד. בפועל, הקבוצה של גיא לוזון רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון וירדה למקום החמישי בטבלה.

כבר מהפתיחה נראה היה שנמצאת רק קבוצה אחת על המגרש. למרות שהמארחים היו יכולים להשוות מפנדל של נאור סבג, בהמשך הם ניצלו הודות לפסילת שני שערים של השופט אלי חכמון לטובת הירוקים (שאכן לא היו חוקיים) ושלאורך דקות ארוכות החיפאים עשו ככל העולה על רוחם במגרש.

"קיבלנו שני גולים שהם בושה. השער של נטע לביא כבש זה כמו הגול שליברפול הבקיעה נגד ברצלונה לפני שנתיים. התוצאה משקרת, הם היו יכולים לפרק אותנו. המשחק הזה היה יכול להיגמר עם חמש חתיכות. מצד שני, אם ארד בר היה כובש את המצב שלו וסבג היה מבקיע את הפנדל, אולי היינו מדברים אחרת", אמרו שחקנים בקבוצה.

עמית מאיר, נטע לביא | אודי ציטיאט

לפ"ת אין זמן רב לבכות על התקופה הרעה, כאשר במחזור הבא מצפה לחניכים של לוזון משחק העונה מבחינתם, מול ק"ש בחוץ: "זה משחק העונה, מלחמת עולם, אין הגדרה אחרת. אם אנחנו רוצים לסיים במקום הרביעי שכנראה ייתן מקום באירופה, אנחנו חייבים לנסוע לשם ולהביא שלוש נקודות".

"אני לא יודע לשים את האצבע מה לא עבד לנו במשחק הזה", סיכם בסיום המגן הימני תומר לוי שעלה מהספסל במקום ינון אליהו. "יש כמה דברים שלא התחברו אבל לצד דברים פחות טובים, היו גם דברים טובים. נצטרך לתקן את מה שלא עבד ולהמשיך הלאה למשחק הבא".

בעניין אחר, למרות שעוד לא הסתיימה העונה, בפ"ת כבר מתחילים לחשב מסלול לקראת העונה הבאה:  בגזרת הזרים, נראה שרק ארמנדו קופר ומורגן פרייר עשויים להישאר, כאשר מי שיעזוב בוודאות הוא הבלם מרקוס דיניז. הברזילאי, שלאחרונה חל פיחות במעמדו לאחר פתיחת עונה טובה, הגיע להחלטה משותפת עם אנשי המועדון על פרידה והוא לא יהיה חלק מהסגל של המלאבסים בעונה הבאה. 

מרקוס דיניז מאוכזב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי