שטרמלינג צפוי לפתוח בכפ"ס, גזל ייתן קרדיט לשחקנים הזרים

הקשר בן ה-18 מתוכנן לעלות ב-11 נגד הפועל חיפה של האקס אלישע לוי, גם שימקוס, חסאני וקיזיטו אמורים לקבל את חולצת ההרכב. המאמן: "נותר לנו להמשיך ולשחק על כבוד המועדון, ירידת ליגה לא מסמנת את העתיד"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שבמחזור שעבר שבה מפיגור מול הפועל תל אביב וסיימה ב-2:2 וכשנותרו לה שני משחקים אחרונים בליגה הבכירה, הפועל כפר סבא תתארח מחר אצל הפועל חיפה (20:15) והאקס אלישע לוי ותנסה להמתיק את גלולת הירידה, בניצחון ראשון לאחר תקופה ארוכה.

"נותר לנו להמשיך ולשחק על כבוד המועדון ועל מה שהוא מייצג. נרצה לקחת את היכולת הטובה מהמשחק מול הפועל ת"א גם למשחק מחר", אמר המאמן רביד גזל לקראת המשחק. "אנחנו ספורטאים שרוצים לנצח בכל משחק וכך נמשיך עד המשחק האחרון".

על הפועל חיפה: "היריבה היא יריבה טובה. שתי הקבוצות תבואנה בלי לחצים ואני מקווה שנוכל לראות משחק טוב בסופו נשיג נקודות. כבר אמרתי שהפועל כפר סבא זה מועדון חזק, וגם ירידת ליגה לא מסמנת את עתיד המועדון. אני סבור שהמועדון יוכל לשוב ולהיות אף טוב יותר בהמשך".

מבחינה מקצועית ולמרות שהקבוצה כבר ירדה לליגה השנייה, המאמן רביד גזל ימשיך לתת את הקרדיט לזרים כשדומנטאס שימקוס ופלורנט חסאני יעלו ב-11. עומר פדידה, המצטיין מול הפועל תל אביב, שוב יפתח בחלק ההתקפי, בעוד יהושע שטרמלינג בן ה-18, עשוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של סודיק אטנדה.

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', אביב סולומון, יהושע שטרמלינג, סודיק אטנדה, בן חיון, דומנטאס שימקוס, עומר לקאו, פלורנט חסאני, טימוטי מוזי, עומר פדידה, קיזיטו.

מתן זלמנוביץ', אביב סולומון, יהושע שטרמלינג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי