מאות אוהדי מכבי תל אביב הדליקו אבוקות באימון המסכם

אוהדי מכבי תל אביב על הגדרות | ספורט1

הצהובים בטירוף לקראת המשחק הגורלי בבלומפילד. ואן לוון שוקל לשנות מערך נגד מכבי חיפה, יונתן כהן עשוי לפתוח מאחורי פשיץ', גורם בסביבת הקבוצה ביקר את ההחלטה. גולסה יעשה את ההבדל?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב עושים הפרדה בין הליגה לגביע לקראת שבוע שבו יתקיימו שני משחקי עונה נגד מכבי חיפה, ששניהם קריטיים לסיכויי הצהובים לזכות בתארים. השאלה הגדולה היא האם שחקניו של פטריק ואן לוון, שעד כה לא ממש הגיעו לפלייאוף העליון, יתאימו את רמת המשחק שלהם לרמת התמיכה שצפויה להם מהקהל באצטדיון בלומפילד, שיהיה מלא ב-29,000 אוהדים מחר (ראשון), 3,000 מתוכם ירוקים.

הבוקר, מאות אוהדים צהובים הגיעו למתחם האימונים בקריית שלום בכדי לעודד ולדחוף את השחקנים לקראת המשחק הגורלי. האוהדים טיפסו על הגדרות, הדליקו אבוקות וקראו לשחקנים להביא ניצחון. המאבטחים שנכחו במתחם שמרו על הסדר ככל האפשר.

צפו באוהדי מכבי תל אביב באימון המסכם

בחזרה למשחק, הצהובים מבינים כי הפסד או תיקו נגד מוליכת הטבלה מחר יעבירו כמעט באופן סופי את תואר האליפות למכבי חיפה, בעוד ניצחון יקטין את הפער בין הקבוצות לנקודה ולא פחות חשוב מכך, ייתן לקבוצה דחיפה אדירה לקראת המפגש השני בין הקבוצות בשבוע הקרוב – בחצי גמר גביע המדינה ביום רביעי.

באימונים האחרונים, ואן לוון מנסה ליצור מערך שונה מהקבוע. לאחר שעדן קארצב לא ענה על הציפיות כקשר קדמי נגד הפועל באר שבע, נעשה ניסיון להציב את יונתן כהן מאחורי אלכסנדר פשיץ'. "בפלייאוף מרבים לבקר את ואן לוון על קיבעון בשיטת המשחק, שהוא הולך על 4-3-3 ולא משנה מערך", אמר גורם בסביבת השחקנים, "ייתכן שמחר יהיה שינוי, אבל זה כבר יהיה הימור. למה לשנות למשהו שלא תורגל מאז שהגיע במשחק של להיות או לחדול?".

יונתן כהן | מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב יחליטו בסמוך למשחק בנוגע לאייל גולסה, תקווה שהקשר יהיה כשיר ויוכל להוסיף יצירתיות לקישור הכבוי שהציגה האלופה מתחילת הפלייאוף. מלבדו ומלבד יונתן כהן, שכבר הוכיח כי הירוק של מכבי חיפה עושה לו טוב, שחקן מפתח נוסף לקראת משחק העונה הוא פשיץ', שנמצא בירידה מאז שער הניצחון על החיפאים בסיבוב השני. קורונה, פציעות והרחקות הקשו על הסרבי לממש את הפוטנציאל שלו, אך ישנם גם קולות בקריית שלום שקוראים להשאיר אותו לעונה נוספת והחלוץ יקבל מחר הזדמנות להוכיח שהוא ראוי לכך.

דגש מקצועי נוסף שהושם באימונים הוא על המגנים אנדרה ג'ראלדש ואנריק סבוריט, שיצטרכו לעצור את דולב חזיזה ועומר אצילי ולא יוכלו להרשות לעצמם לטעות. איתן טיבי אמור לשוב להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה, כנראה במקומו של הקפטן שרן ייני.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי (שרן ייני), לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ', אדוארדו גררו (טל בן חיים).

אייל גולסה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי