שחר הגיע לאימון המסכם, דוניו צפוי לפתוח בהרכב של בכר

גודסוויי דוניו חוגג גודסוויי דוניו חוגג | מאור אלקסלסי
ברק בכר. את מי הוא יפגוש? ברק בכר. את מי הוא יפגוש? | אודי ציטיאט
ניקיטה רוקאביצה ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי
יעקב שחר יעקב שחר | מאור אלקסלסי

הבעלים הגיע לאימון המסכם אך לא שוחח עם השחקנים, שיצאו לבית מלון עד למשחק הגביע ביום רביעי. שרי יפתח במקום רודריגס, רוקאביצה על הספסל. מספר אוהדים פנו למשטרה לאחר שנעקצו באלפי שקלים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"לא חושבים על כלום חוץ ממשחק הליגה הקרוב": זה המסר שהעביר ברק בכר לשחקני מכבי חיפה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב מחר (ראשון). בכרמל יודעים כי בניגוד למפגשים הקודמים העונה נגד האלופה, הפעם באמת מדובר במשחק של להיות או לחדול, שעשוי להשאיר את הקבוצה כפסע מאליפות ראשונה אחרי עשור. "כולם מבינים את חשיבות המעמד והגיע הזמן שגם ננצח במשחק כזה", אמר שחקן בקבוצה.

גם מבחינה מנטלית מדובר במבחן אופי עבור השחקנים ולכן הוחלט לערוך מחנה סגור בין משחק הליגה מחר למשחק הגביע נגד הצהובים, שייערך ביום רביעי. בצוות המקצועי והמנטלי של הירוקים מאמינים כי ההתנתקות מהסביבה, לצד האחדות בין השחקנים, תביא לתוצאות שונות מאלו שנרשמו במשחקים הקודמים.

בפן המקצועי, נראה כי בכר סגור על רוב ההרכב בשלב זה. צ'רון שרי יחליף את חוסה רודריגס המוצהב, ובכר לא יפתח עם שלושה בלמים. לאחר התלבטות ארוכה, גודסווי דוניו זוכה להעדפה מבכר על פני ניקיטה רוקאביצה וצפוי לפתוח בחוד. המגן ארנסט מאבוקה חזר לאימונים ולא התלונן על כאבים, אך נראה כי לפחות במשחק הליגה, רז מאיר ימשיך ב-11.

מלך השערים ניקיטה רוקאביצה. יפתח על הספסל | דני מרון‎

נשיא המועדון, יענקל'ה שחר צפה בניצחון 0:5 של קבוצת הנוער על הפועל רמת גן ונסע לאימון המסכם, בו שוחח עם הצוות המקצועי אך לא עם השחקנים. הערב הקבוצה תצא לבית מלון בתל אביב ושם תשהה עד למשחק הגביע בהמשך השבוע. אימוני הקבוצה יתקיימו באצטדיון בנס ציונה וזאת במטרה לשמור על דריכות בימים המכריעים ביותר שידע המועדון בעשור האחרון.

בתוך כך, קיים כעס גדול בקרב חלק מאוהדי מכבי חיפה שלטענתם 'נעקצו' על ידי נוכל לכאורה שרימה אותם ברכישת הכרטיסים לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב. חלק מהאוהדים כבר הגישו תלונה במשטרה וחלק נוסף עשוי לעשות זאת כבר מחר.

אותם אוהדים טוענים כי גורם מסוים, פרסם מודעה בפייסבוק, לפיה הוא מוכר כרטיסים בסכומים של עד 1,500 שקלים ואוהדים רבים נענו להזמנה מתוך רצון להבטיח את מקומם בבלומפילד. אך מסתבר כי אותו 'נוכל' לקח את כספם ונעלם ללא מענה. אגב, החשוד דרש את התשלום במזומן דרך הכספומט וזאת מבלי הזדהות, וכאמור הדבר גרם לכעס רב עבור האוהדים הירוקים.

אוהדי מכבי חיפה | אודי ציטיאט

כ-2,950 אוהדים ירוקים צפויים ללוות את הקבוצה בבלומפילד וחלק מהאוהדים אף בחנו אופציה לרכוש כרטיס ממנויים של מכבי תל אביב. בניגוד למסורת העבר, הפעם הודיעו חלק מארגוני האוהדים כי לא יגיעו לאימון המסכם לפני המשחק. "בניגוד לעבר, אז הגענו וזה לא עזר, אולי הפעם דווקא השקט והדריכות יביאו תוצאה שונה", אמר בקרב האוהדים. בינתיים, מכבי חיפה כבר החלה במכירת כרטיסים לחצי גמר הגביע שיתקיים אצלה בסמי עופר, ואחרי כשלוש שעות של מכירה ביום הראשון, נמכרו למעלה מ-7,000 כרטיסים.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדאן פלאניץ, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, גודסווי דוניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי