הפועל חדרה מחפשת יוקרה: "רוצים להפוך למועדון המוביל בשרון"

שחקני הפועל חדרה | דני מרון

בקבוצה רוצים לגבור על מכבי נתניה השכנה ולסיים במקום השביעי, אורן גולן הגיע לאימונים כדי להבהיר זאת לשחקנים. טבצ'ניק ימשיך בשער, עידו לוי בספק ובחוד קורצקי מתלבט בין אודה לגוזלן

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

למרות שהבטיחה את ההישארות בליגת העל לפני מספר שבועות, להפועל חדרה נשארה מטרה אחת לעונה הנוכחית והיא לסיים במקום השביעי. מחר (ראשון, שידור ישיר בספורט1 ב-18:45) היא תקיים קרב ישיר עליו נגד מכבי נתניה ואפילו היועץ המקצועי אורן גולן הגיע לאימון הקבוצה כדי להצהיר כי הוא מצפה לניצחון שיבטיח לקבוצה את הדירוג הכי גבוה בטבלת הפלייאוף התחתון. "הוכחנו בשנים האחרונות את היכולות שלנו בליגת העל ואנחנו רוצים להפוך למועדון המוביל באזור השרון", אמרו בחדרה לקראת המפגש שהוגדר כ"דרבי השרון" בשל היריבות הספורטיבית בין שתי הקבוצות השכנות.

מבחינה מקצועית, המאמן מנחם קורצקי צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, אולם בשער ימשיך השוער השני עדי טבצ'ניק. הבלם עידו לוי נפצע במהלך השבוע ונמצא בספק, כאשר אם לא יהיה כשיר בסופו של דבר, טל כחילה יפתח במקומו במרכז ההגנה. בהחלק ההתקפי, קורצקי מתלבט בין שובל גוזלן למרשל אודה.

בנושא אחר, בתחילת השבוע ראשי הקבוצה צפויים להיפגש עם עידו לוי ועם השוער הראשון רובי לבקוביץ', כדי להחתים אותם רשמית לעונה הבאה. השניים, כזכור, סיכמו את התנאים שלהם וכעת רק נותר לשים את החותמת הרשמית על המהלך. גם שובל גוזלן ימשיך בקבוצה, כפי שהודיעו בחדרה לפני שבוע.

עדי טבצ'ניק | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי