שומרת על השלד: גוזלן חתם לשנה, לבקוביץ' יחתום לשלוש שנים

לאחר שהאופציות על מרמנטיני וסיסה מומשו, השוער קיבל הצעה משודרגת וצפוי לסגור רשמית בימים הקרובים, החלוץ יישאר שכבש שישה שערים יישאר: "מאושר, הייתה לי עונה מצוינת". אוסמן נפצע

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שהאופציות על גוסטבו מרמנטיני וג'ונתן סיסה מומשו, הפועל חדרה ממשיכה לשמור על השלד המוצלח של הקבוצה ועובדת במרץ לקראת העונה הבאה. לספורט1 נודע הבוקר (שישי) כי החלוץ שובל גוזלן חתם לעונה נוספת ואילו רובי לבקוביץ' צפוי לחתום בקרוב. תחילה רצה השוער לעבור לקבוצה גדולה יותר בליגת העל, אך הצעה ממשית טרם התקבלה וראשי הקבוצה מהשרון שיפרו משמעותית את הצעתם הכספית ובמועדון מעריכים שלבקוביץ', שהצטיין העונה וסייע לקבוצה לשרוד בליגת העל, יסגור בימים הקרובים לשלוש שנים במועדון.

גוזלן בן 27, שהגיע בקיץ האחרון לחדרה, כבש העונה שישה שערי ליגה והיה אחד השחקנים הבולטים של הקבוצה. גוזלן, ששיחק בעבר במכבי חיפה, הפועל תל אביב, קרית שמונה, אשדוד, מכבי נתניה ופראלימני הקפריסאית, נתן את העונה הטובה ביותר שלו בארבע השנים האחרונות, ולאחר שחתם אמר: "אני מאושר להישאר בחדרה. הייתה לי פה עונה מצוינת ואני שמח שהצלחנו לעמוד במטרות שלנו ואנחנו עושים שליש אחרון יוצא מן הכלל. אני בטוח שיחד עם הצוות המקצועי פה, השחקנים וחדר ההלבשה הנדיר שלנו, יהיו לנו המון רגעים יפים גם בעונה הבאה".

עם חמישה ניצחונות בששת המחזורים וכשהיא מכוונת למקום השביעי בטבלה בו ניצבת ערב המחזור מכבי נתניה, הפועל חדרה תארח מחר (שבת ב-20:30) את בני סכנין ותקווה להמשיך את המומנטום האדיר שלה מאז מינויו של המאמן מנחם קורצקי ששינה את פניה של הקבוצה. במועדון רוצים לבחון מספר שחקנים לקראת העונה, כך שלא מן הנמנע כי קורצקי יבצע שינויים בהרכב ויעניק הזדמנות לחלק משחקני הספסל כמו השוער עדי טבצ'ניק, המגן עבדאללה ג'אבר והקשר סאקו דומבייה שעתידו יוכרע בסיום העונה.

רובי לבקוביץ' | שלומי גבאי

שחקן נוסף שצפוי לשוב מחר להרכב הוא החלוץ מרשל אודה, שיתפוס את מקומו של גוזלן בהתקפה. מי שייעדר וסיים את העונה הוא מוחמד אוסמן, שסובל מפגיעה בברכו וצפוי לעבור ניתוח. כידוע, לחדרה אופציה להמשיך את ההתקשרות עם הקשר וההחלטה לגביו צפויה להתקבל לאחר הניתוח ובהתאם לכשירותו.

קורצקי אמר לקראת המשחק: "מבחינתנו אנחנו רוצים להמשיך באותה יכולה ולהמשיך לעשות תוצאות טובות. אנחנו רוצים לתת הזדמנות לשחקנים מחליפים אך יחד עם זאת המטרה היא לסיים כמה שיותר גבוה. נרצה לשמח את האוהדים שלנו ולהכניס עוד כמה שקלים לקופת המועדון".

הרכב משוער, הפועל חדרה: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, סאקו דומבייה, מנשה זלקה, שלום אדרי, גוסטבו מרמנטיני, מרשל אודה (אסי גומה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי