נחמיאס זוכה למעקב מפולין, בק"ש מנסים להשאיר את דהן

הקפטן מעורר עניין בלכיה גדנסק, סוכנו הציע אותו למספר קבוצות בבלגיה. הבלם, שמבוקש במכבי חיפה, יקבל הצעה לחוזה חדש. הצפוניים התאכזבו מההפסד לפ"ת: "קרסנו במחצית הראשונה"

(גודל טקסט)

אין ספק שבקריית שמונה היו רוצים שבעונה הנוכחית לא יהיו כל כך הרבה עליות וירידות כמו שהם חווים, אך נראה ששום דבר לא נועד ללכת בקלות עבור הצפוניים. אמש (שבת) הפסידה הקבוצה של קובי רפואה 2:1 למכבי פתח תקווה בקרב הישיר על המקום הרביעי והתרחקה מהשגת הכרטיס לאירופה בתום העונה.

"קרסנו במהלך המחצית הראשונה" אמרו בק"ש לאחר המשחק. "יש שחקנים שכבר משחקים על האדים האחרונים". המאמן רפואה ניסה להפתיע בהרכב שאיתו עלה למשחק כאשר הציב בהתקפה את עבדאללה חליחל על חשבונו של לוסיו, אבל גם המהלך הזה לא הצליח להוביל את הקבוצה המקומית לניצחון.

במקביל לכך, ההכנות לעונה הבאה בקריית שמונה מתחילות כבר מעכשיו. מעבר להודעה המתקרבת על מינויו הרשמי של עמיר נוסבאום למאמן הקבוצה, במועדון מכינים את עצמם לקראת פרידה מעידן נחמיאס. הקפטן, שמעוניין לצאת לחו"ל בסיום העונה, הוצע ע"י סוכנו דודו דהאן למספר קבוצות בבלגיה, ביניהן זולטה וארחם וגנט, כשבנוסף גם לכיה גדנסק הפולנית עוקבת אחרי הבלם.

בנוגע לבלם אחר בסגל, אורי דהן אמנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת בק"ש, אך הוא גם מבוקש אצל מספר מועדונים נוספים בליגת העל, כשבין השאר גם מכבי חיפה נמצאת בתמונה. בשלב זה, בקריית שמונה מנסים להציע לו חוזה חדש במועדון.

עידן נחמיאס
עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי