שפנדלהופר הציב לסכנין תנאי להישארותו, סבג מועמד

בקבוצה מהמגזר זעמו אחרי ההפסד 3:1 לבית"ר: "שחקנים צריכים להבין שהם במבחן והם נכשלו בו". הבלם האוסטרי מעוניין שכיאל ימשיך בקבוצה, במועדון הודו: "נעשה הכל כדי שבירם יישאר". קשר פ"ת יגיע בעונה הבאה?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בבני סכנין כבר לא דואגים לגבי ירידת ליגה בסיום העונה, אבל ההפסד אתמול (שבת) 3:1 נגד בית"ר ירושלים לא התקבל בהבנה. במועדון התאכזבו במיוחד מהגישה של השחקנים במשחק והבהירו: "אפשר להפסיד, אבל אין סיבה שלא נגיע עם אנרגיות לכל משחק, וזה לא היה היום".

"זה מכעיס במיוחד כשחושבים על האוהדים שעשו את הדרך לאצטדיון טדי. שחקנים שקיבלו הזדמנות צריכים להבין שזה מבחן לעונה הבאה, והם נכשלו במבחן הזה" הדגישו בסכנין. עלי עותמאן, שפתח בהרכב של סכנין, התנצל אחרי המשחק: "מתנצל בפני האוהדים. אלה שראו בטלוויזיה ואלה שהגיעו מהצפון לפה. אני מצטער, רצינו לשחזר את המשחק האחרון שלנו פה ולנצח את בית"ר, אבל אין מה לעשות".

"עכשיו אנחנו שוכחים את המשחק הזה, גומרים את העונה הזו ומתכוננים לעונה הבאה. תהיה לנו קבוצה טובה, ואני אומר ומבטיח, שהניצחונות על בית"ר יגיעו בעונה הבאה". על המצב במדינה הוסיף עותמאן: "בקבוצה שלנו מתעסקים אך ורק בספורט. לא הייתה לנו הכנה טובה באמת, לקח לנו ארבע שעות וחצי להגיע מסכנין. כמובן שהיה קשה להתכונן למשחק הזה ספציפית, אבל כמו שאמרתי, קודם כל אכזבנו את עצמנו, את הקהל, את ההנהלה, אז אני מתנצל ומבטיח שבעונה הבאה יהיה יותר טוב".

שחקני בני סכנין מאוכזבים | דני מרון

ובראייה לעונה הבאה, שרון מימר וההנהלה כבר מתכננים את הסגל, כאשר המאמן מעוניין להתחזק במספר עמדות במגרש. על מנת לחזק את מרכז השדה, שמו של נאור סבג ממכבי פתח תקווה עלה כמועמד. בסביבת השחקן ציינו כי הוא מחזיק במספר הצעות נוספות מליגת העל וטרם קיבל החלטה.

מעבר לכך, בקבוצה רוצים לשמור על מספר נכסים קיימים – לשוער מחמוד קנדיל הוצע חוזה לשנתיים, בעוד שהבלם לוקאס שפנדלהופר מקווה לקבל בקרוב את השחרור מאסקולי, ממנה הוא מושאל לבני סכנין מאז חודש ינואר. בשיחות שנערכו עם האוסטרי, הוא הבהיר שיהיה מוכן להישאר בתנאי שבירם כיאל ימשיך בקבוצה גם כן. במועדון הודו: "לא מעט שחקנים מבינים כי הישארותו של כיאל תביא עוד שחקנים בכירים לסכנין. לכן נעשה הכל כדי שהוא ימשיך איתנו על פי החוזה".

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי