כפי שפורסם לראשונה בספורט1: ניר קלינגר ימשיך בהפועל ת"א

בוקר אחרי ההפסד לבני יהודה, האדומים הודיעו כי המאמן שהשאיר את הקבוצה בליגה והוביל אותה לחצי גמר גביע המדינה יעמוד על הקווים גם בעונה הבאה. גורם במועדון על ה-1:0 מול הכתומים: "זה תמרור אזהרה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי ההפסד 1:0 לבני יהודה, הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) רשמית כי ניר קלינגר ימשיך לאמן את הקבוצה בעונה הבאה. על כוונת האדומים להאריך את חוזהו של המאמן פורסם לראשונה בספורט1. קלינגר, שהגיע למועדון ב-2019, הצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל למרות פתיחת עונה לא מוצלחת ועושה רושם כי בהפועל תל אביב בחרו להכריז על המשך ההתקשרות עמו דווקא אחרי הפסד מדאיג יחסית, כדי להשרות ביטחון במאמן ובשחקנים לקראת חצי גמר גביע המדינה ביום שלישי – מעמד שההעפלה אליו הינה הישג נוסף שעליו חתום קלינגר.

המשחק אתמול בבלומפילד המחיש עד כמה הפועל תל אביב הייתה קרובה לרדת ליגה העונה: בשלושת המפגשים שלה עם היריבה העירונית, שנשרה ללאומית כידוע, הקבוצה לא הצליחה להבקיע ולא שער אחד. המאמן זעם בסיום, בעיקר על שחקני הרוטציה שקיבלו הזדמנות להוכיח את עצמם: "לא הייתה תשוקה, לא באתם לטרוף את הדשא. מי שלא מנצל את ההזדמנות, היא לא מגיעה לו".

בכל מקרה, האדומים יעברו כעת להתרכז במשחק החשוב באמת מבחינתם – נגד בית"ר תל אביב/בת ים בחצי גמר הגביע. "חובה לשכוח את מה שראינו. היה מביך לצפות במשחק", אמר גורם במועדון, "חובה למחוק משחק כזה שבו לא בעטנו פעם אחת למסגרת, זה תמרור אזהרה לפני חצי גמר הגביע". מי שצוין כנקודת האור במשחק היה המגן הצעיר אופק בלס, בנו של שחקן העבר יוסי בלס.

"תמרור אזהרה" לפני הגביע. שחקני הפועל | אריאל שלום

כבר עכשיו ברור כי אחרי ההכרזה על הארכת החוזה של קלינגר, ההכנות לעונה הבאה יכללו פרידה ממספר שחקנים בסגל. מלבד רז שלמה, שמבוקש בבית"ר ירושלים כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בין השחקנים שצפויים לעזוב נמצאים ניב סרדל, גיל יצחק ורועי זיקרי. בנוסף, במועדון ייפגשו עם עומרי אלטמן ואדי גוטליב, שמסיימים חוזה, וידונו בהמשך דרכם באדום.

בגביע יחזרו להרכב הפותח בן ביטון, דני גרופר, עמנואל בואטנג, דן איינבינדר, שלומי אזולאי, לידור כהן ואלטמן. השוער ארנסטס שטקוס והקשר שי אליאס, שספגו אתמול כרטיסים צהובים לא מכוונים לכאורה, ניצלו בכך מפספוס גמר הגביע במקרה שהפועל תל אביב תעפיל אליו ויחמיצו את המפגש עם בני סכנין במחזור האחרון בליגה. אוהדי הקבוצה שוקלים לערוך מפגן תמיכה בשחקנים באימון המסכם לקראת חצי הגמר, ביום שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי