לירן סרדל: "אם לא אצא לאירופה, אשמח להישאר בהפועל חיפה"

הקשר התייחס לעתידו לאחר ה-2:3 על הפועל כפ"ס: "זה הבית שלי". יואב כץ לא היה מרוצה: "חוסר אחריות במחצית השנייה". הבעלים ייפגש עם קפילוטו, טוויטו וסולומון מועמדים להחליף את גורפינקל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לפני שבועיים אלישע לוי סימן לעצמו כמטרה לנצח את שלושת משחקי הבית האחרונים של העונה, ואכן הפועל חיפה השלימה אתמול (שבת) את המשימה כאשר גברה 2:3 על קבוצתו הקודמת של המאמן, הפועל כפר סבא. יחד עם זאת, בקבוצה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק, כי אמנם אחרי 33 דקות עלו ליתרון של שלושה שערים, אך מצד שני במחצית השנייה ספגו פעמיים מול עשרה שחקנים. "היה חוסר מזל וגם חוסר אחריות במחצית השנייה, אבל זה קרה גם בגלל החילופים וזה נורמלי בסוף העונה", אמר הבעלים יואב כץ.

בהפועל חיפה ממשיכים לעבוד לקראת העונה הבאה ובשבוע הקרוב יגבירו קצב במגעים עם השחקנים שנמצאים בתכניות של אלישע לוי, ביניהם ניסו קפילוטו שזוכה למעקב מצד הפועל תל אביב. כץ שוחח עם קפילוטו בנוגע לעתידו במהלך השבוע שעבר, וצפוי לעשות זאת שוב השבוע. בנוסף, בכרמל רוצים לראות את לירן סרדל ממשיך וכפי שכבר נכתב, הקשר יבקש חוזה לטווח ארוך. סרדל עצמו אמר בנושא: "אני רוצה לצאת לאירופה, לליגה אטרקטיבית. ואם לא, אז כל עוד אני בישראל אשמח להישאר בהפועל חיפה, כי זה הבית שלי".

מעבר לכך, החיפאים מחפשים מגן שמאלי לאור עזיבתו הצפויה של יהב גורפינקל. במועדון כבר סימנו את דודי טוויטו מהפועל באר שבע ואביב סולומון מהפועל כפר סבא כמועמדים להחליף את המושאל ממכבי חיפה.

"חוסר אחריות". סירושטיין מורחק | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי