שחקנים בב"ש חוששים מהמהפכה. החלו שיחות לגבי כנעאן וסייף

מוחמד כנעאן | לירון מולדובן

לפי דיווח בסקוטלנד, במועדון פנו גם לניר ביטון. שחקנים: "יש כאן אי ודאות מוחלטת, יהיו כאלה שימצאו את עצמם ביציע". מירב המאמצים מושקעים בהחתמת קשר אחורי זר, אך גם הקשרים של אשדוד ולכיה גדנסק בתמונה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לפי דיווח בסקוטלנד ביום שישי, הפועל באר הצטרפה גם היא לניסיונות להחתים את קשר סלטיק, ניר ביטון. "הסאן" הסקוטי דיווח כי הישראלי עשוי ללכת בעקבות חאתם עבד אלחמיד ולעבור לבירת הנגב, כשבב"ש ישמחו לראות את ביטון בקבוצה גם לאור העובדה שהוא יכול לשחק במספר עמדות כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

בחודש פברואר כבר דווח כי מכבי תל אביב מגלה עניין בקשר בן ה-29 וגם "הסאן" כתב על כך שמכבי ת"א בתמונה. ככל הידוע, ביטון לא רוצה לוותר על שכרו הגבוה בסלטיק אלא אם באר שבע תגיש הצעה גבוהה ותיתן לו חוזה לשנתיים לפחות.

בנוסף, בבאר שבע שוחחו בסוף השבוע עם סוכן השחקנים דודו דהאן לגבי מוחמד כנעאן וקני סייף, אותו הם רוצים לקלוט ללא דמי העברה. יחד עם זאת, בעקבות ההחתמה הצפויה של דור מיכה, לא ברור אם סייף יוחתם.

ניר ביטון | Ian MacNicol/Getty Images

חלק משחקני הקבוצה הביעו בסוף השבוע חשש בעקבות המהפכה שמתכננת אלונה ברקת ואחד מהם אמר: "יש כאן אי ודאות מוחלטת. רוצים להחתים שחקן כמעט בכל עמדה. יש כאן סגל עמוק ומספרים שכמעט כל השחקנים שמחזיקים בחוזה, השלד, יישאר. זה אומר שיהיו שחקנים שימצאו את עצמם ביציע".

בנוגע לעמדת החלוץ, לאחר שיחה עם אנתוני וארן הוחלט כי ייפרד מהקבוצה בתום העונה. באר שבע רוצה פרט לשגיב יחזקאל גם חלוץ זר ואולי גם חלוץ ישראלי. את עמדת הקשר האחורי הבכיר היא מייעדת לשחקן זר ושם היא מרכזת את מירב המאמצים שלה.

מחר תשחק הקבוצה מול מ.ס אשדוד (שני, החל מ-20:00 בספורט4). אלטון אקולטסה יישב ביציע בעקבות צבירת כרטיסים צהובים ותומר יוספי צפוי להחליפו. הניצחון של פתח תקוה על קריית שמונה הגדיל את הפער מהמקום הרביעי לחמש נקודות ובמועדון מבינים שהם חייבים ניצחון כדי לשמור על עצמם בתמונת המקום הרביעי, שצפוי להוביל לליגה האזורית.

"איך מתכוננים למשחק? בשיא הרצינות, כצו לכל משחק. בשיא הרצינות" אמר רוני לוי לקראת המשחק. "נפגוש יריבה מאוד חזרה, עם שחקנים מוכשרים ומאמן מצוין. נעשה את המקסימום כדי לנצח את המשחק". סינטיהו סלליך הוסיף: "ביחס למשחקים שעשינו בשבועיים-שלוש האחרונים, אנחנו רואים שאנחנו עושים משחקים טובים. מתכוננים בצורה מאוד מאוד רצינית כמו בכל המשחקים האחרונים, בתקווה לבוא ולקחת את כל שלוש הנקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי