הפועל באר שבע שוקלת לפנות לניר ביטון, ז'וסואה מתקרב

לספורט1 נודע כי הקבוצה שוחחה עם הקשר: "בלי 2-3 ישראלים בכירים, אין טעם". ברקת הקדימה את ההכנות ותחתים את הכוכב. במועדון מאוכזבים מהתיקו נגד פ"ת, מתוחים לקראת המחזור האחרון ושוקלים את עתידו של וארן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

תשעה משחקים ראתה אלונה ברקת מאז הודיעה על חזרתה להפועל באר שבע, אך מאז היא ראתה רק ניצחון אחד. זה קרה כשמאור מליקסון עמד הקווים מול הפועל כפר סבא, אבל בשאר המשחקים הקבוצה שלה פשוט לא מצליחה לעשות את זה. בשבוע הבא מצפה לה קרב ראש בראש מול יוסי אבוקסיס, המאמן שעזב את הקבוצה לטובת בני יהודה. אם באר שבע לא תנצח את האקס, היא עשויה להישאר תקועה בפלייאוף התחתון. 

עוד לפני שניגע במשחק אתמול, אלונה ברקת מאוכזבת ולכן היא מתכוונת לבצע מהפכה בסגל בקיץ. הבעלים תתחיל בהכנות כבר בשבוע הבא למקרה שהקבוצה לא תגיע לפלייאוף העליון, או במהלכו אם כן תעפיל אליו. מספר שחקנים ישוחררו, לפחות שני זרים יגיעו וגם מספר ישראלים.

מלבד דור מיכה, שסומן כרכש העיקרי ובאר שבע מנסה להביא לשחרורו מאנורתוזיס, ברקת רוצה להביא עוד ליגיונר בכיר. לספורט1 נודע כי לאחרונה נערכה שיחה עם סוכנו של ניר ביטון, דודו דהאן, בה הוזכרה אפשרות לפיה השחקן יגיע לישראל. כמו במקרה של חאתם עבד אלחמיד, אם השחקן יחזור לארץ, באר שבע תנסה לבדוק אפשרות לצרפו. "צריך להביא לכאן 2-3 שחקנים בכירים, אחרת אין טעם לדבר על אירופה. הסגל הזה לא מספיק טוב והתלות בשחקן אחד גדולה מדי", אמרו בקבוצה.

ברקת ושחקני ב"ש. הבעלים מאוכזבת | דני מרון

אבל לפני הרכש, היה גם משחק אתמול, כשב"ש סיימה בתיקו 0:0 חלש נגד מכבי פ"ת. "ברור שזאת בושה לא לבעוט למסגרת במשך משחק שלם, אבל השחקנים כאן היו מאוד מתוחים. זה לא תירוץ, כי היה לנו שבוע להתכונן, אבל כשאתה יודע שהפסד מסבך אותך עוד יותר אתה משחק זהיר", הסביר אחד השחקנים את חוסר היכולת ההתקפית אמש. גם רוני לוי התייחס ללחץ כמרכיב העיקרי, בעמדת הראיונות לאחר המשחק. "לא עשינו שום חישובים אחרי המשחק. אנחנו רוצים לנצח את בני יהודה ואז לחשוב מה יקרה. אם נתעסק בחישובים, לא נעלה". 

במהלך המחצית אמר לוי לשחקנים: "לא יכול להיות שמאבדים כל כך הרבה כדורים. שחקו מסודר, אי אפשר להבקיע כשמאבדים אחרי שתי מסירות". לואי טאהא הוחלף אתמול לאחר שחש ברע. הוא ספג מכה בראש ואמר לאנשי הספסל: "אני רואה מטושטש ושומע צפצוף באוזן". לאחר שקם, ביקש להמשיך אבל הרופא אסר עליו. הוא נשלח לבדיקות שיעבור היום (שני).

בבאר שבע הזכירו שוב את התלות בז'וסואה, שייעדר בשני המשחקים הקרובים. ברקת הגישה לקשר הצעה משודרגת לשנתיים במטרה להכריז כבר בימים הקרובים על המשך דרכו בקבוצה. גם אלחמיד ייעדר מול בני יהודה ואיתו אור דדיה ושון גולדברג. רוני לוי ייאלץ לעלות בהרכב דומה. מרואן קבהא, ששיחק לאחר שעבר שבוע לא פשוט, אמור להמשיך ולקבל את חולצת ההרכב. אנתוני וארן לא שותף אתמול ומאוכזב ממעמדו. "או שהוא נמצא במומנטום, או שהוא לא כובש ארבעה חודשים", אמרו במועדון, שם שוקלים את עתידו ולא בטוח שימשיך בעונה הבאה.

ז'וסואה. תלות מוחלטת | דני מרון

אז מה באר שבע צריכה לעשות במחזור האחרון כדי להיות בפלייאוף העליון? במקרה של תיקו מול בני יהודה, היא תהיה זקוקה להפסד של מכבי נתניה מול מכבי חיפה ושבית"ר ירושלים לא תנצח באשדוד. במקרה שבו היא תנצח, גם תיקו בין מכבי נתניה למכבי חיפה או תיקו בין קריית שמונה לכפר סבא יספיקו לה. בסיטואציה מסוימת, אם מכבי פתח תקוה לא תנצח בסכנין ונתניה וקריית שמונה לא יזכו בשלוש נקודות, היא אפילו יכולה לסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי