למרות מימוש האופציה: בני יהודה מוכנה למכור את זנטי. ערן ביטון מועמד

חוזהו של הקשר הוארך, אך הצעה נכונה תביא לשחרורו. שחקן הפועל עכו עשוי להצטרף בעונה הבאה, אלימלך שיסיים השאלה באום אל פאחם צפוי להישאר חלק מהסגל בעונה הבאה בליגה הלאומית

(גודל טקסט)

כשהיא כבר ירדה לליגה הלאומית ואין לה על מה לשחק חוץ מעל הכבוד שלה, בני יהודה אירחה אתמול (שבת) את הפועל תל אביב ובתום משחק חלש של שתי הקבוצות, גברה 0:1 מאוחר על האדומים. הכתומים רשמו בסך הכל את הניצחון השביעי שלהם בעונה, ובמחזור הבא ביום שבת, מחזור סיום העונה, יפגשו את היורדת השנייה לליגה הלאומית – הפועל כפר סבא.

ניתן היה לראות כי הניצחון לא מרגש אף אחד, מן הסתם, ונראה היה שהשער המכריע של אמיר רוסתום בדקה ה-86 לא הניד עפעף למאמן יוסי אבוקסיס בספסל. ואם כבר הוזכר רוסתום, עבורו היה זה שער בכורה בליגת העל והוא אמור לשמש כמגן השמאלי הבכיר בעונה הבאה בלאומית אחרי שברוב העונה הנוכחית היה שחקן ספסל. רוסתום מוערך על ידי אבוקסיס, שהביא אותו למבחנים בתחילת עונת 2019/20 אחרי שהמגן ירד לליגה ב' עם עירוני נשר, אך הצליח להרשים את המאמן שהחתים אותו בקבוצה, כחצי שנה לפני שעזב להפועל באר שבע.

אמיר רוסתום חוגג | אריאל שלום

אבוקסיס וברק אברמוב כבר עומלים על הסגל לעונה הבאה במטרה לבנות קבוצה שלא תסתבך במאבקי העלייה לליגת העל ותשוב תוך עונה אחת בלבד לליגה הראשונה. ישנם מספר שחקנים אשר מחזיקים בחוזה לעונה הבאה, לא רוצים לשחק בלאומית וינסו להביא הצעות. בבני יהודה יעשו מאמץ להשאיר את דן מורי בקבוצה גם בעונה הבאה. הקפטן, שמעולם לא שיחק בליגה השנייה, מבוקש במספר קבוצות בליגת העל ויבחן את כל ההצעות לפני שיחתום על חוזה חדש בשכונת התקווה.

האופציה על עמית זנטי מומשה וחוזהו הוארך אוטומטית, אך במועדון הבהירו כי הם פתוחים לשמוע הצעות לגביו – ואם תבוא הנכונה, ייתכן כי ישוחרר. כפי שפרסמנו בספורט1, זנטי הוצע בימים האחרונים לבית"ר ירושלים. אגב, השחקן נותר אתמול מחוץ לסגל מכיוון שהמריא לגרמניה כדי לעבור ניתוח, זכר לפציעה שהטרידה אותו בעבר. שחקן נוסף שלא נכלל בסגל, מסיבה מקצועית, הוא ניב זריהן, שפעם שנייה ברציפות כלל לא התלבש.

בנוגע לחיזוק אפשרי לעונה הבאה, מלבד מועמדותם של איתמר ישראלי וגיל יצחק, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, שם נוסף שעלה הוא של ערן ביטון. קשר הפועל עכו, שנאבקת נגד הירידה לליגה א', גדל במכבי חיפה ורשם העונה תשעה בישולים בלאומית. אילון אלימלך, אשר מושאל להפועל אום אל פאחם, צפוי להישאר בבני יהודה ולהיות מחלק מסגל הקבוצה בעונה הבאה.

ערן ביטון, עידן ורד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי