בבית"ר שוקלים לפטר שחקנים: "חצי מהסגל כאן צריך ללכת"

כל מאמן שיגיע יערוך מהפכה בבית וגן בקיץ, אך במועדון עשויים להודיע למספר שחקנים על שחרורם בניסיון לזרז את עזיבתם. חוגג יגיש תביעה נגד אוהדים, חשש במועדון מהסלמת היחסים. זנטי הוצע, רייכרט עשוי להגיע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כאילו לא הספיקו המחזורים האחרונים והאירועים שליוו את בית"ר ירושלים העונה, הגיע המשחק (הפסד 3:1 להפועל חיפה) אתמול ושם חותמת על עונה שרבים מעובדי המועדון ירצו לשכוח. עידן ורד עמד מול המצלמות בסיום בייאוש. "אני נגעל מעצמי", אמר הקשר שבכל שבוע צריך לספק תירוצים ליכולת. בפועל, ורד מבין הבודדים שלוקחים אחריות על איך שהקבוצה נראית. בבית"ר טוענים כי הקשר יחתום בקרוב על חוזה לשנתיים, אבל גם העיכוב בחתימה הרשמית של מי שנחשב לסמל במועדון מעידה על מה שעובר על המועדון בחודשים האחרונים.

צפו בדברים של ורד

גורם במועדון נשמע חריף הלילה כשאמר: "יותר מחצי מהסגל פה צריך ללכת הביתה. אין פה שחקנים שמתאימים לבית"ר. צריך להחליף ולעשות דברים מהתחלה כדי לבנות פה סגל נורמלי. נעשו טעויות גם עם שחרור של שחקנים, אבל זה עניין אחר לגמרי". עוד הוסיפו: "הדבר היחיד שאפשר לקחת מהמשחק הזה הוא היתרון הזמני והמחווה לטל (בן חיים), שאנחנו מחכים שיחזור אלינו".

בהגנה, בית"ר רוצה להביא בקיץ מגן ימני, בלם ומגן שמאלי. כפי שפורסם כאן, האופציה על מקס גרצ'קין הוארכה בשבוע שעבר באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא והוא חתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת בחוזה משודרג ב-10%. אורי מגבו עשוי להישאר בסגל. בית"ר תביא גם שחקן למרכז השדה וגם חלוץ, כנראה זר. עמית זנטי הוצע למשה חוגג והחלטה לגביו תתקבל לאחר מינוי המאמן. בית"ר עוקבת גם אחר בן רייכרט מכפר סבא וכבר הציעו לו חוזה לשנתיים. נושא התקציב יאושר בקרוב ובית"ר תודיע על מינוי צוות חדש.

עמית זנטי | דני מרון

משה חוגג טען בסיום כי הופנו קללות כלפי אשתו ובתו. במהלך השבוע הוא מתכנן להגיש תביעה נגד אוהדים מארגון לה פמיליה ולאסור כניסתם למגרש, כפי שכבר טען בעבר. אבל זה לא הסוף. הלילה התברר כי בבית"ר שוקלים להודיע למספר שחקנים על פרידה תוך ויתור על החוזה שלהם, בדומה להודעה שניתנה למספר שחקנים בקיץ. המטרה היא לנסות ולזרז את שחרורם. בין השחקנים עשויים להיות אורן ביטון, שי קונסטנטין וייתכן שגם סנטיאגו אוקמפוס, שבכל מקרה יושאל. במועדון החליטו כי בעונה הבאה לא תיושם מתכונת של החתמת זרים צעירים בלבד, אלא גם שחקנים בעלי ניסיון.

בנוסף, בקבוצה הביעו חשש שהתביעה של חוגג תוביל להסלמת היחסים עם הקהל. שחקן בקבוצה אמר אתמול: "אין סיכוי שהקבוצה תצליח אם הסיפור הזה יימשך. צריך לעצור את זה כדי שכדור השלג לא יתגלגל לעונה הבאה".

תמיר עדי גמר את העונה וכך גם חלאופילו פלייטר. אופיר קריאף יחזור מול סכנין וכך גם אביאל זרגרי. "באים בטענות על כך ששיחקנו בלי קשר אחורי, אפשר לבוא בטענות רק לעצמנו. בנו כאן קבוצה בצורה לא נכונה ושחררו שחקנים כשהסגל קצר. נקווה שבעונה הבאה דברים ייראו אחרת", סיכמו.

משה חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי