אוהדי חיפה רכשו את כל הכרטיסים לגביע, כ-20 אלף נמכרו לאשדוד

האוהדים הירוקים בטירוף לקראת חצי הגמר מול מכבי ת"א ברביעי והמחזור הקרוב. בכרמל שיבחו את בכר אחרי ה-2:2 מול הצהובים: "המשחק שסימל את השינוי שלו". במועדון ציננו: "מוקדם לחגוג", שחקן: "יכולנו להתרסק"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עשתה אתמול (ראשון) צעד משמעותי מאוד בדרך לאליפות ראשונה מאז עונת 2010/11 והחגיגות היו בהתאם. כ-3,000 אוהדים ירוקים שעשו את הדרך לבלומפילד וראו את קבוצתם חוזרת מ-2:0 ל-2:2 נגד מכבי תל אביב, נשארו בסיום בשערים 4-5 במשך דקות ארוכות והודו לשחקנים עם שירה אדירה. לאחר מכן, החגיגה של הקהל עברה לרחובות יפו, שם הודלקו גם אבוקות ורימוני עשן.

האוהדים הירוקים פשוט בטירוף, ורכשו את כל 12,000 הכרטיסים לקראת חצי הגמר ביום רביעי בבלומפילד מול הצהובים. כמו כן, כ-20,000 כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון סמי עופר במשחק הליגה הקרוב, מול מ.ס אשדוד ביום שני הבא.

בתום 33 מחזורים בליגת העל, מכבי חיפה מובילה את הטבלה עם ארבע נקודות יתרון על פני מכבי תל אביב והכל נמצא ברגליים שלה לקראת שלושת המשחקים האחרונים של העונה. ביום רביעי, שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי ייפגשו שוב בבלומפילד, הפעם לקרב אדיר במסגרת חצי גמר גביע העונה והירוקים של ברק בכר ינסו להשיג ניצחון ראשון העונה על היריבה המושבעת, בדרך אולי לדאבל בלתי נשכח.

המנצח הגדול של מכבי חיפה אמש היה בכר. המאמן ניסה לשמור על פנים חתומות בעמדת הראיונות, אבל עמוק בפנים גם הוא הבין כי מדובר אולי בתיקו הכי משמח בקריירה שלו. במועדון סיפרו כי בכר, שכבר לקח יותר מאליפות אחת ממכבי תל אביב, הביא את ניסיונו לידי ביטוי לאורך כל התקופה האחרונה והקרין רוגע על המערכת כולה.

עוד לפני המשחק, מספרים בחיפה, בכר ביקש מכולם – שחקנים ואוהדים – לשמור על צניעות. המאמן דרש שהקבוצה תצא לבית מלון ותשהה בו במשך מספר ימים ודאג להקרין בפני השחקנים סרטון מוטיבציה של הרגעים הגדולים של העונה וזאת במטרה להביא אותם דרוכים וחדורי מטרה להתמודדות.

למרות שביעות הרצון, בחיפה דאגו לצנן הבוקר את ההתלהבות וניסו להוריד את כולם לקרקע. "עד שהתואר לא שלנו רשמית, אין סיבה לחגוג", הבהירו, "הפער עומד על ארבע נקודות, נותרו עוד שלושה משחקים, נצטרך לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר ואז נוכל באמת לשמוח".

ברק בכר, פטריק ואן לוון | אריאל שלום

בכרמל התייחסו גם לפתיחה הרעה, אז נקלעה הקבוצה לפיגור כפול והמשחק הופסק לזמן ממושך בעקבות אבוקות ורימוני עשן ביציע אוהדי מכבי ת"א. "ספגנו שערים מטעויות קשות, אחת מקרן ואחת של פלאניץ', זה נראה היה שהכל הולך הפוך. היינו יכולים להתרסק באותן דקות", הודה שחקן במכבי חיפה.

גם בכר היה בהלם באותן דקות, אך המאמן בכל זאת דאג להרגיע את השחקנים. מי שניסו לסייע לו על כר הדשא היו נטע לביא, דולב חזיזה ועומר אצילי, שעודדו את חבריהם והפגינו מנהיגות: "לא קרה כלום, תרימו את הראש", צעקו. באותה מחצית, כאמור, חזרו הירוקים בזכות שערים של גודסויי דוניו וצ'רון שרי. "זה אחד הקאמבקים הכי גדולים של המועדון. אמנם לא ניצחנו, אבל לאור המצב בטבלה והעיתוי של המשחק, זה מרגיש כמו ניצחון. המשחק הזה מסמל את השיני הגדול שעבר המועדון העונה תחת ברק", ציינו בכרמל.

מוחמד אבו פאני, רז מאיר, מאור לוי, סאן מנחם, נטע לביא
מוחמד אבו פאני, רז מאיר, מאור לוי, סאן מנחם, נטע לביא | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי