הפועל באר שבע בודקת אפשרות לקיים מחנה אימון בפולין

ז'וסואה, שגיב יחזקאל, אלטון אקולוטסה | דני מרון

במועדון שריינו שני תאריכים וממתינים להכרעה בנוגע לזהות הקבוצה שתשחק בקונפרנס ליג. לאחר ההכרעה, הקבוצה תגביר גם את ההכנות לעונה הבאה. איתן רצון תורגל במקום אלחמיד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מבינים שהמשחק היום (שני החל מ-20:15, ישיר בספורט4) הוא כנראה ההזדמנות האחרונה להתחרות על כרטיס לאירופה. ניצחון הערב יצמק את הפער לשתי נקודות בלבד ממכבי פתח תקווה, כשבמשחק הבא באר שבע תארח את קריית שמונה ואז תפגוש את הלוזונים.

בבאר שבע הוחלט כי מיד לאחר ההכרעה בנוגע לזהות הקבוצה שתסיים במקום הרביעי, במועדון יגבירו את קצב ההכנות לעונה הבאה. עד כה החלו מגעים מאחורי הקלעים, אבל נראה כי שלב ההחתמות יחל מוקדם יחסית כדי לאפשר לרוני לוי להכין את הקבוצה מוקדם. כפי שפורסם כאן לראשונה, חיים שאבו הוא המועמד המוביל לתפקיד עוזר המאמן של רוני לוי שעשוי לצרף אליו איש צוות נוסף.

לאחר שיוודע אם הקבוצה באירופה, היא תסגור גם מחנה אימונים. במועדון בדקו כבר אפשרות לחזור ולקיים את המחנה בפולין, כפי שנעשה עד העונה שעברה, אז עברה הקבוצה למחנה בין שלושה ימים באשקלון בגלל התפשטות הקורונה. במועדון כבר קבעו שני תאריכים למחנה, כשהמוקדם מבניהם יקרה אם הקבוצה תקבל כרטיס לקונפרנס ליג.

אליניב ברדה, רוני לוי | ברני ארדוב‎

מבחינה מקצועית, איתן רצון תורגל במקום חאתם עבד אלחמיד הפצוע, זאת משום שלואי טאהא פצוע וכך גם עמית ביטון, שהגיע אתמול למתקן האימונים והתאמן בנפרד מהקבוצה שקיימה אימון בטרנר, אך עדיין פצוע. מריאנו בריירו לא כשיר במאת האחוזים אך יעלה בהרכב. רוני לוי אמר הלילה: "אנחנו מתכוננים למשחק הזה בשיא הרצינות, בטח כשאנחנו מול יריבה מאוד חזקה עם שחקנים מאוד מוכשרים ומאמן מצוין. נעשה את המקסימום". סינטיהו סלליך הוסיף: "אנחנו רואים שאנחנו משחקים טוב יותר ביחס למשחקים שלנו מהשבועיים-שלוש האחרונים. אנחנו מתכוננים בצורה רצינית מאוד, בתקווה לקחת שלוש נקודות".

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, איתן רצון, שון גולדברג; מריאנו בריירו, מרואן קבהא, ז'וסוואה; תומר יוספי (רותם חטואל), סנטיהו סלליך, שגיב יחזקאל.

שגיב יחזקאל, איתן רצון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי