אחרי הדיווחים: הקריצה של מאוויס צ'יבוטה למכבי חיפה

מאוויס צ'יבוטה | Marc Atkins/Getty Images

בדרך לכרמל? לאחר השמועות על התעניינות מוליכת הטבלה בקונגולזי-ישראלי, החלוץ הדליק את האוהדים כאשר שיתף סטורי של אוהדת במשחק העונה אשר הניפה צעיף של מכבי חיפה ולבשה חולצה ירוקה הנושאת את שמו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם עוד לא לקחה אליפות, אך אתמול (ראשון) עשתה צעד משמעותי לעבר צלחת ראשונה מאז 2010/11, כאשר סיימה ב-2:2 מול מכבי תל אביב. התיקו במשחק העונה בעצם הותיר את פער ארבע בין הירוקים שבפסגת הטבלה לבין האלופה שבמקום השני – זאת כאשר נותרו תשע נקודות בקופה עד לסיום העונה.

מכבי חיפה כבר חושבת על העונה הבאה, וכזכור, לאחרונה עלו דיווחים בבולגריה שטענו כי מאוויס צ'יבוטה מועמד להצטרף אל הירוקים. חלוץ לודוגורץ איבד את מקומו ברוטציה של הקבוצה הבולגרית בתקופה האחרונה. במחזור האחרון הוא אמנם נכנס כמחליף בדקה ה-64, אך קודם לכן לא נכלל בסגל בחמישה מתוך שישה משחקים. כידוע, מלבד מכבי חיפה, גם הפועל באר שבע מעוניינת בצ'יבוטה, שעבר מבני יהודה ללודוגורץ בסיום עונת 2018/19.

אבל עם כל הכבוד לעניין מבאר שבע, צ'יבוטה הצליח להדליק את הקהל הירוק ביממה האחרונה. אתמול, במשחק העונה, אוהדת של מכבי חיפה העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בה היא לבושה בחולצה ירוקה של צ'יבוטה ומניפה צעיף של הקבוצה מהכרמל. החלוץ הקונגולוזי, שמחזיק באזרחות ישראלית, שיתף את התמונה הסטורי שלו, שלח קריצה למכבי חיפה, הטריף את האוהדים ולקח את גל הספקולציות צעד אחד קדימה.

הסטורי של מאוויס צ'יבוטה | צילום מסך, אינסטגרם

מי שבוודאי לא אהבו את התמונה ששיתף צ'יבוטה הם אוהדי מכבי ת"א. כידוע, החלוץ גדל במחלקת הנוער של הצהובים, עבר לבני יהודה בעסקת מאור קנדיל בזמנו ומעט "הסתכסך" עם הקהל של מכבי ת"א במשחקים בין הקבוצות, ואף טען בעבר שספג קריאות גזעניות מהיציע.

צ'יבוטה, שלודוגורץ שילמה עליו בעת רכישתו כ-800 אלף יורו, כבש העונה שישה שערים ב-27 הופעות בכל המסגרות (חמש מתוכן בשלב הבתים של הליגה האירופית). בעונה הקודמת, עונתו הראשונה בבולגריה, שיחק 41 פעמים בכל המסגרות, כבש 13 שערים והוסיף 9 בישולים.

צפו בתקציר: 2:2 משוגע במשחק העונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי