לבקוביץ' חתם לשלוש שנים, חדרה פנתה למכבי ת"א לגבי תמיר גלזר

חדרה ממשיכה לשמור על השלד המצוין שלה. השוער: "בחלומות הוורודים לא האמנתי שהחיבור עם הקבוצה יהיה כל כך טוב". במועדון רוצים להשאיר את הקשר לעוד עונה, הצהובים הבהירו כי החלטה לגבי המושאלים תתקבל רק בקיץ

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה, שרשמה סיום עונה מצוין ועוד יכולה לחלוף על פני מכבי נתניה ולסיים במקום השביעי – כבר עובדת במרץ לקראת העונה הבאה וממשיכה להשאיר את העוגנים אצלה. הבוקר (שלישי) מי שהאריך את חוזהו בקבוצה הוא השוער רובי לבקוביץ' שחתם לשלוש שנים אחרי עונה טובה. כבר בחודש דצמבר פרסמנו על תחילת השיחות עם השוער שרצה תחילה לבחון אופציות אחרות אך לאחרונה חלה התקדמות בין הצדדים. לפניו עשו זאת הבלם ג'ונתן סיסה, חברו להגנה עידו לוי וכן החלוץ שובל גוזלן.

לבקוביץ' (32) עזב את הפועל ת"א בקיץ 2019 ולאחר הרפתקה קצרה בהונבד ההונגרית בה סבל מפציעה לא פשוטה, שב לליגת העל ובלט לטובה. חדרה ספגה העונה 34 שערים, בדומה למכבי נתניה, ומבין חברות הפלייאוף התחתון רק להפועל תל אביב הגנה טובה יותר.

לאחר החתימה אמר לבקוביץ': "הגעתי לחדרה לאחר תקופה לא קלה והאמת היא שבחלומות הכי ורודים שלי לא חלמתי שאצליח התחבר בצורה כזו למועדון ולאנשים. הייתה לי עונה טובה מאוד והיה ברור לי שרק אם תגיע הצעה מקבוצה באמת גדולה ארצה לעזוב. אני שמח שחתמתי על חוזה חדש, מודה לחדרה על האמון ומקווה להמשיך ליהנות במקום הקסום הזה".

רובי לבקוביץ' | הפועל חדרה, רשמי

המנהל המקצועי אורן גולן אמר: "רובי לבקוביץ' הוא עוד אחד בשרשרת ההחתמות שלנו לעונה הבאה מתוך מטרה לשמר את מרבית הסגל. הוא אחד מהשוערים הטובים בליגה, הפך למנהיג שלנו בזכות השקט והניסיון שלו ואין ספק שעבור הפועל חדרה מדובר בהחתמה מאוד משמעותית והבעת אמון מצד שוער ליגה מוביל".

בנושא אחר, בחדרה מעוניינים כי קשר הקבוצה, תמיר גלזר, ימשיך גם בעונה הבאה. גלזר הגיע כמושאל ממכבי תל אביב ואנשי חדרה כבר פנו לצהובים שהבהירו כי ההחלטה לגבי המושאלים תתקבל בתחילת העונה הבאה, בהתאם להחלטה של הצוות המקצועי. בשורות האלופה ציינו בפני אנשי חדרה כי יזכו לעדיפות במידה שאכן יוחלט להשאיל את הקשר לעונה נוספת.

תמיר גלזר | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי