גם הוא נשאר: עידו לוי האריך את חוזהו בהפועל חדרה

עידו לוי | הפועל חדרה

אחרי גוזלן, סיסה ומרמנטיני, הבלם שהצטרף מהפועל חיפה בינואר והפך לאחד המצטיינים, ימשיך בקבוצה של מנחם קורצקי: "מקווה שנמשיך מאותה נקודה שבה אנחנו מסיימים את העונה הזו". לבקוביץ' יחתום ביומיים הקרובים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה לעבוד במטרה לשמר את הסגל שהרשים תחת מנחם קורצקי בחלק האחרון של העונה והיום (ראשון) הבטיחו את המשך דרכו של אחד השחקנים הטובים בקבוצה: הבלם עידו לוי, שהגיע מהפועל חיפה בינואר, חתם על חוזה לעונה נוספת. "אני מאוד שמח להישאר בחדרה", אמר השחקן, שהינו תושב העיר. "התחברתי מאוד לכולם וחדר ההלבשה פה הוא משהו באמת יוצא דופן. אני מקווה ומאמין שבעונה הבאה נוכל להמשיך בדיוק מאותה נקודה שבה אנחנו מסיימים את העונה הזו".

לוי מצטרף לשובל גוזלן שהאריך את חוזהו ולג'ונתן סיסה שהאופציה עליו מומשה, כפי שקרה עם גוסטבו מרמנטיני המצוין שמבוקש בקבוצות אחרות. השחקן הבא שאמור להאריך את התקשרותו עם הפועל חדרה הוא השוער רובי לבקוביץ', שצפוי לחתום לשלוש שנים ביומיים הקרובים.

בינתיים, אחרי שכבר הבטיחה את ההישארות בליגה, חדרה תארח הערב (שידור ישיר בספורט1 החל מ-18:45) את מכבי נתניה, למה שמגדירים במועדון כדרבי השרון. בקבוצה רוצים מאוד לסיים את העונה מעל כל היריבות לפלייאוף התחתון. עידו לוי פצוע ולא יעמוד לרשותו של קורצקי, שיחזיר ל-11 את המגן מקס גרצ'קין ואת הקשר לירן רוטמן. השוער השני, עדי טבצ'ניק, ימשיך לקבל את המקום בהרכב עד תום העונה.

עידו לוי
עידו לוי | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי