פשיץ' מאיים בעזיבה בעקבות המצב: "לא אכפת לי להפר את החוזה"

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

חלוץ מכבי ת"א התראיין במולדתו והביע את החשש מהנושא הביטחוני: "אם ארגיש חוסר ביטחון - אעזוב את ישראל בהזדמנות הראשונה. אני לא מרגיש בטוח. אף אחד לא יעצור בעדי". אימון הקבוצה בוטל, אופואדו תמך בישראל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא תפגוש מחר (חמישי) כמתוכנן את מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה. כזכור, ההתמודדות מול הירוקים נדחתה אתמול באופן רשמי והועתקה מבלומפילד למחר בסמי עופר, אך בסופו של דבר היא לא תצא לדרך. בתוך כך, גם אימון הערב של מכבי ת"א בוטל, כאשר לפני כן יונתן כהן הצהיר שלא ישחק כאות הזדהות עם המצב הביטחוני, שמשפיע גם על הזרים.

אחד מהם הוא אלכסנדר פשיץ'. החלוץ הסרבי שיתף אתמול בחשבון האינסטגרם שלו תמונות של יירוטים בשמי תל אביב, ולאחר מכן התראיין במולדתו ואיים שיעזוב אם המצב הנוכחי ימשיך בעינו. "אם ארגיש שהמצב לא משתפר או ארגיש חוסר ביטחון – אעזוב את ישראל בהזדמנות הראשונה", הצהיר פשיץ'.

החלוץ המשיך: "לא אכפת לי להפר חוזה, אף אחד לא יכול לעצור בעדי. אני לא מרגיש בטוח. רצנו למקלטים, אני לא רוצה יותר, בכנות. זה הפך להיות מאוד רציני. הדבר הטוב הוא ששלחתי את הבת שלי בחזרה לסרביה לפני 10 ימים וזה מקל עליי".

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

"אני מקווה שהכל יעבור כמה שיותר מהר", אמר פשיץ'. "נחמד כאן, אבל יש חוסר ודאות. עד שהמדינה נפתחה אחרי הקורונה הגיעו בעיות חדשות. יש לי כאן אופציה לעונה נוספת. החוזה היה מתחדש אוטומטית אם הייתי משחק ב-70% מהמשחקים, דבר שלא קרה, ונצטרך להיפגש עם המועדון".

מי שהביע את תמיכתו בישראל הוא אקס מכבי ת"א, החלוץ הניגרי צ'יקו אופואדו, שעזב בסיום העונה הקודמת לאחר תום חוזהו, שפרסם בסטורי תמונה של דגל ישראל.

הסטורי של צ'יקו אופואדו | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי