סכנין קוראת לדו קיום, רסיסי רקטה נחתו בחצר ביתו של מימר

שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

במועדון מהמגזר עוקבים אחרי האירועים האחרונים ובטוחים שלא יהיו להם השפעה על היחסים בתוך הקבוצה: "עברנו תקופות של שסעים וזה לא פגע". ביתו של המאמן לא נפגע: "שמענו בומים". שפנדלהופר בספק להפועל ת"א

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מאמן בני סכנין, שרון מימר, חווה אירוע לא פשוט בלילה שבין שלישי לרביעי. חלקים רסיסים של יירוט רקטה שנורתה מעזה על ידי כיפת ברזל נחתו בחצר ביתו של שכן של המאמן בראשון לציון. ביתו של מימר לא נפגע, והוא סיפר לספורט1: "שמענו בומים כמו כל האזור, אבל למזלנו זה לא פגע בנו. נקווה שהשקט יחזור בקרוב".

כבר הרבה שנים שבני סכנין נחשבת לקבוצה הבכירה ביותר במגזר הערבי. לא פעם במועדון היו צריכים לדעת כיצד להתנהל בתוך הסגל בזמנים של הסלמה בין יהודים לערבים, וגם כעת הוא עומד מבחן בשל המצב הביטחוני ושלל האירועים וההתפרעויות של אזרחים ברחבי הארץ. חלק משחקני סכנין, דוגמת עטאא ג'אבר ובירם כיאל, העלו לאחרונה פוסטים בנושא, אך הבוקר קוראים במועדון להרגעת הרוחות.

דובר סכנין, מונדר חלאילה, אמר לספורט1: "אנחנו רוצים לקוות לאופטימיות במערכת יחסים של כבוד הדדי וסובלנות משני הכיוונים. כולנו נמשיך לחיות בארץ הנהדרת שלנו ונקווה שכולנו נהיה סבלניים ליצור אווירת מחייה יותר טובה לבנינו בעתיד".

שרון מימר | ברני ארדוב‎

עוד הוסיף חלאילה: "מערכת היחסים והמרקם החברתי בחדר ההלבשה ובמועדון בכלל לא נולדו אתמול. יש להם בסיס איתן וחזק עד כדי כך שזה לא יפגע למרות האירועים האחרונים. המועדון עבר במשך שנים רבות תקופות לא פשוטות של שסעים ומתיחות ברמת היחסים בין יהודים לערבים ומתברר שהכוח לחיות ולהמשיך לחיות ביחד היה חזק יותר. תמיד הדברים חזרו לשגרה. מועדון הכדורגל בני סכנין תמיד היה מודל לשילוב בין כל הדתות ואנשים מכל הצבעים. ככה גם האוהדים שלנו נותנים כבוד רב לכל השחקנים והמועדון יישאר פתוח בפני כל שחקן".

בתוך כך, בסכנין נערכים למחזור סיום העונה מול הפועל תל אביב, אשר אמור להיערך ביום שני באצטדיון דוחא (החל מ-17:45, שידור ישיר בספורט4). הבלם לוקאס שפנדלהופר סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ונמצא בספק להתמודדות.

לוקאס שפנדלהופר | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי