לאחר הדחייה: נקבעו מועדי המשחקים בליגת העל

אדוארדו גררו, צ'רון שרי
אדוארדו גררו, צ'רון שרי | אריאל שלום

ארבעה משחקי ליגת העל יתקיימו בשני, לצד חצי גמר הגביע בין מכבי ת"א למכבי חיפה. שתי המוליכות ישובו לליגה בחמישי הבא, הפועל ת"א תשחק פעמיים תוך שלושה ימים. וגם: מועדי מחזור הנעילה בליגה הלאומית

(גודל טקסט)

במנהלת הליגה עושים מאמצים גדולים לסיים את העונה בזמן. לאורך כל היום התעדכנו במנהלת על ידי פיקוד העורף והמשטרה באשר להוראות קיום משחקי הליגה, והערב (רביעי), התפרסמו המועדים החדשים למחזורים הקרובים בליגת העל, לחצאי גמר הגביע, ולמשחקי ההכרעה בליגה הלאומית ובליגה א'. מבחינת המנהלת: "גם אם נצטרך לשחק ללא קהל, הכי חשוב לסיים את הליגה בזמן, אחריי עונה כל כך מורכבת וקשה".

ביום שני הקרוב, במוצאי חג השבועות, ייערכו ארבעה משחקי ליגה לצד חצי גמר הגביע. ב-18:00, מכבי נתניה תארח את הפועל כפר סבא ותפתח את מחזור הנעילה של הפלייאוף התחתון. ב-20:15, הפועל כפר סבא תארח את בני יהודה, ורבע שעה לאחר מכן בית"ר ירושלים תפגוש באצטדיון טדי את הפועל חדרה.

לגבי הפלייאוף העליון, נקבע כי המשחק שנדחה בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע יצא לדרך ב-20:15 באצטדיון הי"א. אמש חשבו במנהלת לקיים את ההתמודדות באצטדיון בנתניה, אבל האזעקה בעיר שינתה את התוכניות. ב-21:00, מכבי תל אביב ומכבי חיפה ייפגשו באצטדיון בלומפילד במסגרת חצי גמר גביע המדינה.

אדוארדו גררו, ז'וסואה | לירון מולדובן

יממה לאחר מכן, תיקבע הקבוצה השנייה שתעפיל לגמר הגביע, כאשר הפועל תל אביב ובית"ר תל אביב/בת ים ייפגשו בבלומפילד בשעה 20:30. באותו ערב, בשעה 19:00, ייערכו ארבעה משחקים בליגה הלאומית: שלושה מהם בפלייאוף העליון, כאשר הרביעי הוא המפגש בין הפועל כפר שלם להפועל רעננה בפלייאוף התחתון, שאין לו השפעה על מאבקי הירידה. ברביעי, ייערכו משחקי ההכרעה של הפלייאוף התחתון, שיקבעו בין היתר אם הפועל פתח תקווה תרד לליגה א'.

לוח משחקי המחזור הקרוב וחצי גמר הגביע |

בחמישי ייערך המחזור ה-34 בפלייאוף העליון בליגת העל: הפועל באר שבע תארח את הפועל קריית שמונה, מכבי תל אביב תתארח במושבה אצל מכבי פתח תקווה, ומכבי חיפה תארח בסמי עופר את מ.ס. אשדוד. שלושת המשחקים נקבעו ל-20:30, אך ייתכן ויוזזו אם לא יהיה צורך בקיומם בשעה אחידה מבחינה ספורטיבית. עוד באותו ערב, הפועל ת"א ובית"ר ת"א/בת ים ישובו למגרשים יומיים בלבד לאחר חצי גמר הגביע. האדומים של ניר קלינגר יצאו לדוחא ויפגשו את בני סכנין למשחק האחרון של הפלייאוף התחתון, בעוד הסינדרלה מהליגה הלאומית תנעל את העונה בליגת המשנה במשחק ביתי נגד הפועל רמת השרון.

בינתיים, כל משחקי הליגות החובבניות (ליגה א' ומטה), ליגות הנשים ומחלקות הנוער – נדחו עד לאחר חג השבועות, למעט משחק המבחן לעלייה לליגה הלאומית, שייערך ברביעי בין מ.ס. טירה למכבי יפו.

יתר משחקי ליגת העל עד לסיום העונה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי