Sport1 Banner

שחקני הפועל באר שבע נמלטו למרחב מוגן, האימון בוטל

דרמה בבית האדום: אזעקה נשמעה בעיר ואחרי שפתיחת האימון נדחתה, בסופו של דבר הוחלט לוותר על קיומו. ההנהלה אפשרה לשחקנים שחוששים לא להגיע, מלי וטאהא נעדרו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

דרמה קטנה התחוללה לפני אימון הפועל באר שבע הערב (חמישי) בבית האדום, כשרגע לפני עליית השחקנים על כר הדשא, בעיר נשמעה אזעקה וכל הקבוצה נאלצה לרוץ למרחב המוגן, מה שהביא בסופו של דבר לביטול האימון.

כבר בשעות אחר הצהריים החלה המתיחות במועדון, שם החליטו בשלב הראשון לקיים שני אימונים נפרדים – האחד בעיר אזור עבור השחקנים שמתגוררים במרכז ובצפון, והשני בבית האדום לשאר הסגל. בסופו של דבר בוטל האימון במרכז שהיה מיועד לחמישה שחקנים בלבד, ביניהם אוהד לויטה ושגיב יחזקאל. ככל הנראה, הסיבה לכך היא שמטח הרקטות מרצועת עזה מכוון גם לגוש דן והסביבה.

לאחר ההחלטה הזו, שני שחקנים הודיעו להנהלת באר שבע כי אין בכוונתם להתייצב לאימון: הראשון הוא לואי טאהא שבכל מקרה סובל מפציעה, והשני הוא הקשר הארגנטינאי מרסלו מלי. מלי הודיע שהוא לא יגיע מסיבות האישיות הקשורות לבת זוגו, אולם נראה כי התחושות שעוברות עליו בעקבות הסיטואציה תרמו להחלטת השחקן. מחר תתקבל החלטה לגביו באשר לאימון הבא. יש לציין כי בהפועל באר שבע הודיעו לשחקנים כי כל מי שמרגיש לא בנוח להגיע לאימון, יכול לעשות זאת ואינו מחויב להתאמן.

בשעות הצהריים, לאור המצב הביטחוני בישראל וירי הטילים לבירת הנגב, בבאר שבע שקלו לקיים שני אימונים נפרדים, כאמור, זאת לאחר שמוקדם יותר כל השחקנים זומנו לאימון כרגיל. כעת, בבאר שבע מחכים להתפתחויות ויבצעו היערכות מחודשת במקרה של החמרה במצב הביטחוני.

הבית האדום
הבית האדום | באדיבות עיריית באר שבע
עוד באותו נושא: מרסלו מלי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי