ז'וסואה מודאג: "הימים האחרונים היו כואבים, חיים הולכים לאיבוד"

הכוכב התייחס למצב הביטחוני באינסטגרם: "הלוואי שייגמר במהרה". מלי לחוץ: "אני צריך לחזור הביתה ולחבק את המשפחה שלי. שיגרו למעלה מאלף טילים". סוכנו של אולוולה לא הכחיש התעניינות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

העיר באר שבע ספגה אתמול (רביעי) פגיעות רבות מרקטות אשר שוגרו לעברה, אך הלילה עבר בשקט יחסי. בהפועל באר שבע ביקשו מהשחקנים להימנע מלצאת החוצה, זאת בשל ההתפרעויות ברחובות שהתבצעו על רקע ההסלמה בין לישראל לחמאס. למרות זאת, במועדון אפילו זימנו את השחקנים לאימון היום הערב ואחרי ששקלו אלטרנטיבות, הוחלט לקיימו כרגיל. אחת האופציות שעלו הייתה מעבר לאימונים באזור צפוני יותר כפי שעשתה מ.ס אשדוד, כשגם קיום אימון נפרד לשחקנים המתגוררים במרכז ובצפון הייתה על הפרק, אולם בסופו של דבר הוחלט לערוך אימון כרגיל בבית האדום.

בינתיים, שחקני הקבוצה לוקחים חלק פעיל ברשתות החברתיות. אחד מהם הוא ז'וסואה, שהתייחס למתיחות במדינה בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: "שלום לכולם, אני מקווה שאתם בסדר. זה הכי חשוב כרגע. שלושת הימים האחרונים היו כואבים בגלל כל מה שקורה. הלוואי שהכל ייגמר מהר ככל האפשר וישררו כאן שלום, אושר ואהבה. מספיק עם המצב העצוב הזה שבו חיים רבים הולכים לאיבוד. שמרו על עצמכם!".

ג'ונתן אגודלו, מצדו, שיתף את עוקביו בלילה הקשה שעבר עליו. הקולומביאני פרסם סרטון מחלון ביתו בזמן האזעקה וכתב: "זה חלק ממה שחוויתי ב-2:51 לפנות בוקר. שהכל יסתיים במהרה". גם אנתוני וארן שיסיים את דרכו במועדון בתום העונה, העלה תמונה של העיר באר שבע על רקע הטילים עם דגל המדינה בתוך לב. פארליי רוסה ומיגל ויטור העלו מסרים התומכים בישראל. יחד עם זאת, השחקנים סיפרו כי בכוונתם להימנע משיחות בנוגע למצב בשל הרגישות הטמונה בדבר.

ז'וסואה הביע דאגה | צילום מסך
אגודלו עבר לילה קשה | צילום מסך

בניגוד לרוב השחקנים, במועדון מדווחים כי מרסלו מלי לחוץ מעט מהמצב, אבל שיחות כבר נערכו איתו כדי להפיג את המתח. מלי אמור לעזוב את הקבוצה בתום העונה וכעת, בשל סגירת נתב"ג, הוא חושש שהדבר לא יתאפשר לו. במועדון הבהירו אתמול כי לא נפלה רקטה בשטח האצטדיון, אלא מדובר בשרידי רקטה שנפלה מחוץ לשטחו ולכן לא נגרם נזק.

בראיון לתקשורת במולדתו אמר מלי הנסער: "אני צריך לחזור הביתה ולחבק את המשפחה שלי. הם שיגרו למעלה מאלף טילים מרצועת עזה. אני קרוב מאוד למקום שם הדברים קורים. אני 45 דקות מתל אביב. אנחנו סובלים כבר יומיים מהאזעקות, התחבאנו במקלט. יש לך בין 30 שניות עד 45 שניות להסתתר. עליתי להסתכל למעלה וראיתי את הטילים".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1036451

ויש גם משחק להתכונן אליו. ביום שני תתארח הקבוצה במשחק חוץ נגד מ.ס אשדוד, משחק שהיה אמור להתקיים לפני שלושה ימים, כשחאתם עבד אלחמיד עשוי להיות כשיר למשחק. ביום ראשון, בעוד כשבוע וחצי, הקבוצה תארח את מכבי פתח תקוה. ברביעי העונה תינעל במשחק חוץ בסמי עופר, מול מכבי חיפה.

למרות המצב הביטחוני וחוסר הודאות, במועדון ממשיכים לנהל מגעים בנוגע לרכש. שיחה ראשונה נערכה בנוגע לדור מיכה. עדיין יש פערים בנוגע לשכרו, אך במועדון מאמינים שהדבר לא יהווה מכשול והוא יחתום בקבוצה. כפי שפורסם כאן, במועדון מנסים להחתים את חמודי כנעאן ורועי גורדנה וממתינים לפגישה בין אלירן עטר, בו מעוניין רוני לוי, לבית"ר ירושלים.

סוכנו של פיטר אולוולה, רוי אמקה, לא הכחיש את ההתעניינות של באר שבע וקריית שמונה בשחקן שלו, כפי שפורסם כאן לראשונה. "קיבלנו על פיטר הצעות משלושה מועדונים בישראל, אבל הכיוון כרגע ברור. פיטר ייצא לחו"ל או שישאר עונה נוספת על מנת לצבור ניסיון. כלום לא בוער", אמר. יחד עם זאת, בסביבתו של השחקן העריכו כי הצעה מאחת הגדולות, כמו באר שבע, עשויה להוביל לשחרורו.

רועי גורדנה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי