ב"ש מעבירה את הזרים לאימונים במרכז, מלי יעזוב עם פתיחת נתב"ג?

ז'וסואה, שגיב יחזקאל, אלטון אקולוטסה | דני מרון

האדומים מבירת הנגב פועלים להרגעת השחקנים הזרים והם ייצאו למרכז הארץ, שם יזכו להתאמן יחד עם מספר מחברי הקבוצה. הארגנטינאי צפוי לעזוב לאחר שהפעילות בשדה התעופה תשוב לסדרה באופן מלא

(גודל טקסט)

אחרי סוף שבוע לא שקט בדרום, בהפועל באר שבע מנסים להמשיך בשגרה. אחרי שהקבוצה התאמנה כרגיל בסוף השבוע והחליטה שלא לבטל את האימונים על רקע הרקטות בדרום, לספורט1 נודע שהקבוצה החליטה להעביר את כל שחקניה הזרים למרכז.

כידוע, בסוף השבוע התחלקה הקבוצה לשניים, כשחלק אחד התאמן בבית הנבחרת בשפיים (לויטה, גולדברג, קלטינס, קבהא ויחזקאל) והשני בבאר שבע. החל ממחר גם כל הזרים של הקבוצה יצטרפו לאותם חמישה באימונים בשפיים, בניסיון להרגיע אותם ולאפשר להם לשמור על שגרה.

ביום שישי החלה אזעקה בדיוק כאשר האימון החל ובמועדון סבורים שלא ניתן יהיה לשחק ללא אימונים. כזכור, בסוף השבוע פרסמנו כי במועדון כבר הציעו לשחקנים ללון בבית מלון במרכז, זאת כהכנה לקראת העתקת האימונים. השחקנים סירבו להיפרד מהמשפחות שלהם והחליטו להישאר בבאר שבע. רוני לוי ואביתר אילוז בדקו בסוף השבוע שוב את האפשרות להתאמן במרכז, אך ממתינים שהמצב יאפשר זאת ובשלב זה הזרים יעזבו את האזור.

מיגל ויטור, ז'וסואה | ברני ארדוב

באשר למרסלו מלי, הארגנטינאי הגיע לאימון ובמועדון עורכים איתו שיחות כדי להרגיע את המצב ודואגים שיהיה בקשר רציף עם משפחתו. הקשר הארגנטינאי לא יכול להמריא כרגע לחו"ל בשל כך שישנן טיסות סדירות מעטות מאוד מנתב"ג, אך ההערכה היא שברגע שנתב"ג ייפתח, בבאר שבע יאפשרו לו לחזור למשפחתו. כפי שפרסמנו, במועדון כבר הוחלט לא לממש את האופציה על הקשר שבינתיים ייצא למרכז עם יתר הזרים

ועוד בהפועל ב"ש, חאתם עבד אלחמיד עדיין לא מתאמן ובספק למשחק נגד מ.ס אשדוד, שנקבע מחדש ליום חמישי בתקווה שיתקיים.

מרסלו מלי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי