רקטה נפלה בסמוך לביתם של גיל כהן והסוכן עידן בן אבו

גיל כהן | לירון מולדובן

"שמענו פיצוץ אדיר, חשבנו שזה בתוך הבית. נגרם נזק רב", סיפר הסוכן. סביבת ביתו של כדורגלן מ.ס אשדוד נפגעה קלות, השחקן תיעד בסטורי. אימון הבוקר ברמת גן בוטל, במועדון ידרשו שוב לדחות את המשחק נגד ב"ש

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בהלה גדולה חוו היום (ראשון) שחקן ההגנה של מ.ס אשדוד, גילי כהן, וסוכן השחקנים עידן בן אבו, לאחר שרקטה נפלה בסמוך לביתם אשר בעיר הנמל. במקום מגוריו של האחרון נגרם נזק רב, כאשר פגיעה קלה נרשמה גם סביב ביתו של הכדורגלן.

"שמענו את האזעקה ונכנסנו לממ"ד. שמענו פיצוץ אדיר, חשבנו שזה בתוך הבית. יצאנו החוצה וראינו שהרקטה נפלה בין הבתים וגרמה לנזק רב בסביבת הבית שלנו", סיפר בן אבו.

גם גילי כהן דיבר לאחר האירוע: "שמענו את האזעקה, ירדנו לממ"ד ולאחר ארבעה יירוטים שמענו בום ממש חזק. חשבתי שזה נפל בבית שלי, ואחרי 5-10 דקות אני ואבא שלי יצאנו החוצה וראינו שהחלה שריפה שני בתים לידנו וגילינו שזה נפל שם בשטח פתוח. למזלו לא היו נפגעים ורק רכוש נפגע, נקווה שנעבור את המצב הזה בשלום".

גיל כהן תיעד את האירוע בסטורי |

מ.ס אשדוד קיוותה לחזור היום לשגרה מסוימת לאחר מספר ימים ללא אימונים, אך האימון שנקבע לשעה 10:00 באצטדיון רמת גן בוטל בעקבות ירי הרקטות לגוש דן וחשש שהביעו חלק משחקני הקבוצה הדרומית, שפחדו להיקלע לאזעקות בעיצומה של הנסיעה למרכז. לפיכך, ראשי המועדון הבינו כי אין טעם לקחת סיכונים מיותרים והקבוצה הדרומית תסגור שבוע ללא אימונים.

מי שעברו זמנית לצפון בשל הירי הבלתי פוסק הם ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמהאני, מוסא בגאיוקו וזקאריה מוגיס ששוהים במלון בחיפה וכן המאמן רן בן שמעון שנמצא אצל בני משפחתו.

מ.ס אשדוד אמורה לארח ביום חמישי במסגרת הליגה את הפועל באר שבע, אולם אם לא תושג הפסקת אש והירי לדרום יימשך, במועדון מעיר הנמל ידרשו לדחות את המשחק פעם נוספת.

רן בן שמעון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי