בית"ר אישרה לאולסק לעזוב את ישראל, הזרים דחו את הטיסות

ניקו אולסק | מאור אלקסלסי

בשל המצב והעובדה כי הוא פצוע, הקשר ישוב לדרום אמריקה. שאר הזרים היו אמורים לטוס למולדתם בשלישי, אך בעקבות דחיית המחזור נאלצו לעזוב את הארץ במועד אחר. האימון בוטל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי ששחקני בית"ר ירושלים יצאו לחופש בסוף השבוע האחרון, הקבוצה הייתה אמורה לחזור הבוקר (ראשון) לאימונים לקראת המשחק מול הפועל חדרה במסגרת מחזור הסיום העונה. במועדון החליטו כי בעקבות דחיית המחזור ליום חמישי השחקנים יצאו לחופשה נוספת במהלך חג שבועות ויחזרו לאימונים רק ביום שלישי.

משמעות הדברים – שחקני בית"ר יסגרו ארבעה ימים בלי אימונים. צריך לזכור כי הקבוצה כבר סיימה את מטרותיה בליגה מזמן, וכל שנותר כעת הוא להתכונן לעונה הבאה, בתקווה שתהיה מוצלחת יותר מהעונה הנוכחית. כל הזרים נשארים בשלב זה בישראל. תחילה, הזרים היו אמורים להמריא לחופשת מולדת מיד לאחר המשחק ביום שני, אך בעקבות דחיית הליגה, כולם נאלצו לדחות את הטיסות שלהם, והם אמורים להמריא עד תחילת השבוע הבא, לאחר שיצליחו להסדיר טיסות למדינתם.

בית"ר נתנה אישור חריג לניקו אולסק לעזוב את ישראל. הקשר פצוע וכבר גמר את העונה, ולמועדון יש אופציה לחדש את חוזהו לעונה הבאה. בשל ההסלמה במצב הביטחוני והעובדה שטרם מונה מאמן לעונה הבאה – המועדון אישר לו לעזוב את ישראל. אולסק ימריא היום (ראשון) לאירופה, ומשם אמור להמשיך לדרום אמריקה.

משה חוגג | דני מרון

ומה בנוגע לתקציב? בימים הקרובים אמור הנושא להיסגר בפגישה נוספת בין משה חוגג לאלי אוחנה. הבעלים לא נמצא בישראל כרגע, וכשיחזור הוא אמור לקדם גם את נושא המאמן הבא. כפי שפורסם בספורט1 בשבוע שעבר, בית"ר מתקשה לקדם את נושא המאמן והצוות הזר בעקבות ההסלמה בישראל. ההערכה היא שחלק מהמועמדים לא ירצו להגיע בשלב זה, ובהתאם לכך יהיה קיים קושי גם בהחתמת שחקנים זרים. כזכור, בשבוע שעבר טענו בבית"ר כי אם בתוך שבועיים המצב לא ישתנה, נראה שיחול עיכוב בהחתמת המאמן. במקרה כזה, עשויה להילקח בחשבון אופציית מאמן ישראלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי