המנכ"ל החשוד שוחרר למעצר בית, עורך דינו: "עלילת שווא"

ניידת משטרה
ניידת משטרה | דני מרון

בית המשפט החליט לשחרר את הבכיר בקבוצה מליגת העל, אשר חשוד בפרשת האונס, למעצר בית של 20 ימים. רענן עמוסי המייצג אותו סיפר: "הגרסה של מתלוננת הגיעה ממניעים זרים וכלכליים, האמת תצא לאור"

(גודל טקסט)

מנכ"ל של קבוצת ליגת על, אשר חשוד בפרשת המין בכדורגל הישראלי, שוחרר הבוקר (ראשון) למעצר בית של 20 ימים וזאת לאחר שהיה במעצר במהלך סוף השבוע. כזכור, המנכ"ל המואשם בסחיטה נעצר לראשונה ביום חמישי, וביום שישי הוארך מעצרו בבית משפט השלום בחיפה עד היום, כאשר המשטרה דרשה הארכת מעצר ל-10 ימים.

הבוקר שוב הגיע החשוד בפני השופט, שהחליט, כאמור, להעבירו למעצר בית. על הפרשה גם הוטל צו איסור הפרסום לשבוע ימים נוסף. כזכור עובדת במועדון מליגת העל התלוננה כנגד אותו מנכ"ל על סחיטה וטענה כי דרש ממנה לקיים עמו יחסי מין בתמורה שלא יפרסם על הרומן שהיה למתלוננת עם שחקן מהקבוצה.

המנכ"ל תפס את השחקן, הנשוי, והמתלוננת, במהלך אקט מיני. המתלוננת נחקרה מספר פעמים בשבוע שעבר ולאחר מכן הוחלט לעצור את החשוד. בעלי אותו מועדון מליגת העל בשלב זה אינו מתכוון להוציא את המנכ"ל לחופשה אלא ממתין לחקירת המשטרה.

עורך דינו של החשוד, רענן עמוסי, אמר הבוקר: "לאחר שתי חקירות בית המשפט קבע שיש ראיות שתומכות בגרסה שלו. החקירה תמשיך ואנחנו מקווים שהאמת תצא לאור. מבחינתנו מדובר בעלילת שווא, והגרסה של המתלוננת הגיעה ממניעים זרים וכלכליים. הוא שמח על הבשורה, הדבר הכי קשה לאדם שחשוד במעשים פליליים זה שהוא יודע שהוא לא עשה שום דבר, בטח בעבירות כאלו שמעלילים עליו".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי