פרסום ראשון: הפועל חדרה פנתה לאור אינברום

הקבוצה של קורצקי שוחחה עם הקשר שממתין לתשובה ממכבי פ"ת לגבי מימוש האופציה ואף הגישה לו הצעה כספית נאה. "הבהרנו לו שיהיה לו תפקיד חשוב", אמרו במועדון. סגל חסר במחזור סיום העונה נגד בית"ר ירושלים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה מתכוננת במרץ רב לעונה הבאה ומעבר לשמירה על השחקנים המובילים כבר ביצעה רכש ראשון ל-2021/22 כאשר החתימה את החלוץ מוחמד גאדיר שעזב את בני יהודה. שחקן נוסף שכבר זכה לפנייה של מנחם קורצקי ואורן גולן הוא קשר מכבי פתח תקווה אור אינברום.

בחדרה ציינו כי הגישו הצעה כספית גבוהה לשחקן שממתין לקבוצתו הנוכחית שאמורה לתת תשובה לגבי מימוש האופציה על הקשר עד סוף חודש מאי. במידה שאנשי פתח תקווה יחליטו שלא לממש את האופציה, בבחדרה בטוחים כי אינברום יצטרף לקבוצה. "הבהרנו לאור שאנחנו מאוד רוצים אותו ושיהיה לו תפקיד מרכזי אצלנו בעונה הבאה" אמרו בקבוצה מהשרון.

בינתיים בחדרה גם ממתינים לתשובה הסופית של הקשר הניגרי מוחמד אוסמן לגבי המשך דרכו. המאמן מנחם קורצקי רוצה את השחקן והצדדים אף הגיעו לסיכום כספי אך בימים האחרונים משפתחו של אוסמן לוחצת עליו לעזוב את ישראל בשל המצב הביטחוני. הקשר עצמו רוצה להישאר בחדרה ואמור להחזיר תשובה בימים הקרובים.

אור אינברום חוגג | אודי ציטיאט

בתוך כך, הקשר לא יעמוד לרשות הקבוצה במשחק האחרון של העונה נגד בית"ר ירושלים (חדרה תקווה לסיים במקום השביעי) כמו גם סקו דומביה, ג'ונתן סיסה ומרשל אודה לא ייקחו חלק במשחק האחרון של העונה מול בית"ר ירושלים שכן קבעו טיסות למולדתם ורק גוסטבו מרמנטיני יעמוד לרשות חדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי