יוסי מזרחי: "אם צה"ל היה שומר כמו ששמרנו היום – היינו בבעיה"

מאמן בית"ר ירושלים עם עוד ציטוט לפנתאון אחרי התבוסה 3:0 לחדרה וסיום העונה העגומה: "צריך להביא לכאן שחקנים שראויים ללבוש את מדי הקבוצה". ומה אמרו זרגרי, קורצקי ורוטמן?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סגרה היום (רביעי) את עונת 2020/21 בצורה מאכזבת ועגומה – בדיוק כמו העונה שלה כולה. היא הובסה 3:0 בטדי מול הפועל חדרה, הציגה יכולה חלשה וסיימה את העונה עם 40 נקודות בלבד. החדרתים, לעומת זאת, המשיכו בקצב צבירת הנקודות הנהדר שלהם מאז הגעת מנחם קורצקי.

צפו בתגובות אחרי ה-0:3 של חדרה על בית"ר

יוסי מזרחי, מאמן בית"ר, היה חד כהרגלו בסיום: "עונה עגומה מאוד לבית"ר ירושלים. אני מקווה שבשנה הבאה הקבוצה הזו תיראה הרבה יותר טוב. מגיע למועדון הזה שתהיה קבוצה יותר טובה. אם אגיד מה עבר על הקבוצה העונה אני אצטרך שלוש שעות. אין זמן לנתח עכשיו, מי שאחראים פה שינתחו. באתי להציל את הקבוצה כדי שלא תרד ליגה ועשינו את מזמן. המשחקים האלו לפרוטוקול בלבד. אם שחקני צה"ל היו שומרים עלינו כמו ששמרנו היום במצבים הסטטיים – מצבי היה עגום מאוד".

מה יציע למשה חוגג לעשות: "אני אגיד לו בעצמי. אני חושב שהקבוצה הזו צריכה שינוי מהותי מאוד. צריך להביא לכאן שחקנים שראויים ללבוש את המדים של בית"ר ירושלים. זה מורכב. אני לא רוצה להעליב פה אף אחד, באתי לכאן כי הייתה לי משימה אחת. עשיתי אותה, עכשיו יש פה את האנשים הגדולים שיחליטו. שיחקנו היום בהרכב חסר מאוד וקשה להביא תוצאות בהרכב כזה, למרות שהתוצאה לא משקפת לחלוטין את מה שהיה פה".

אביאל זרגרי | דני מרון

אביאל זרגרי, אולי נקודת האור של בית"ר העונה, אמר: "הייתה עונה קצת מאכזבת. אנחנו מקווים מאוד להשתפר לקראת העונה הבאה, להתקדם קדימה. יש המון סיבות למה נראינו ככה. אנחנו השחקנים לוקחים אחריות מלאה על איך שאנחנו נראים ונראינו היום. אני מקווה שנפיק לקחים לעונה הבאה ונתקדם קדימה".

השתלבותו בבוגרים: "קיבלתי את מלוא הקרדיט מסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ואני חושב שאני צריך להגיד להם תודה. עבדתי קשה, הכנתי את עצמי טוב מאוד לעונה הזו. תמיד האמנתי שאני יכול להגיע ולשחק כאן. אני מודה גם לקהל של בית"ר שנתן לי תמיכה אדירה ואני מקווה להחזיר לו בהמשך".

מנחם קורצקי התייחס למאזן אדיר של הפועל חדרה מאז התמנה למאמן: "אני חושב שהשחקנים בהפועל חדרה לא עשו רק תוצאות בתקופה שלי כאן, אלא גם יכולת טובה. הם השקיעו וזה השתלם להם – גם במספרים האישיים וגם בנקודות להפועל חדרה. אין יותר כיף מזה. אני לא יכול להצביע על נקודה אחת בשינוי, אבל בהחלט צירפנו שחקנים שמאוד עזרו לנו. השחקנים שנשארו הבינו את הסיטואציה אליה נקלעה הקבוצה, לקחו את עצמם בידיים, התחברו. זה עזר להביא תוצאות טובות, יחד עם כמה שינויים טקטיים בתוך המגרש".

מנחם קורצקי | דני מרון

ההכנות לעונה הבאה והחזרה שלו לקדמת הבמה: "עברתי תקופה לא קלה עם כל מה שקרה לי עם האוזן. היה חשוב לי לחזור. תמיד האמנתי בעצמי, תמיד. אני שמח שהוכחתי שאני ראוי, אבל הפנים קדימה. תמיד יש מה להוכיח, תמיד יש על מה לעבוד לתקן, ללמוד להשתדרג. אנחנו צריכים לחזור בעונה הבאה רעבים יותר וטובים יותר. קשה לדבר על השנה הבאה. טיפה נשמח ממה שעברנו העונה, נכין קבוצה טובה וחזקה ונציב מטרות".

לירן רוטמן, שכבש מול הקבוצה ממנה הוא מושאל, סיפר: "קודם כל תמיד כיף לכבוש, לא משנה נגד מי. אני מאוד מכבד את בית"ר ירושלים, זה מועדון שנתן לי את הבמה, ובואו נראה מה יהיה בעונה הבאה. אני אמור לחזור לבית"ר. אני אחזור הרבה יותר רעב ממה שהייתי, עשיתי חצי עונה טובה ואחזור כדי לתת את כל כולי".

לירן רוטמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי