בית"ר תפנה לבלבול. שחקנים: "בושה. התבוסה – מראה לעונה כולה"

כפי שפורסם, במועדון מתקשים למצוא מאמן זר ועוזר מאמן הנבחרת בתמונה. גם רפואה הוזכר. אוחנה זעם על השחקנים: "הדבר הכי טוב - שהעונה הסתיימה". ורד יגיע לפגישה במטרה לסכם, שלושה זרים בדרך החוצה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים נשמו אתמול (רביעי) לרווחה. למרבה הצער, התבוסה 3:0 להפועל חדרה, לא הפתיעה איש במועדון וכולם, כולל השחקנים, חיכו שהעונה הזאת תסתיים. "ההפסד הזה הוא מביך, ממש בושה איך ששיחקנו אתמול, אבל עם כל הצער – זאת רק מראה לעונה כולה. מתחילת העונה נראינו רע מאוד, המשחקים היחידים שבהם שיחקנו טוב היו מול חדרה. אתמול, גם את זה איבדנו", אמרו בבית"ר.

בסיום ניגש אלי אוחנה לשחקנים וזעם עליהם: "הדבר הכי טוב זה שסיימנו עם העונה הזאת. בעונה הבאה יהיו כאן שינויים". כפי שפורסם כאן, אורן ביטון, חלאופילו פלייטר וסנטיאגו אוקמפוס יעזבו, כשגם מתאוסיניו נמצא תחת סימן שאלה גדול.

יוסי מזרחי כבר מזמן הרים ידיים. משה חוגג רוצה שיישאר בצוות המקצועי אבל מזרחי, לפחות כרגע, מעדיף לחזור לנוער. המאמן סירב למנות בסיבות שהובילו לכישלון, אבל בסביבתו סיפרו אתמול כי הסיבה העיקרית היא הבניה הלקויה של הקבוצה והטעויות שנעשו גם בינואר, כולל חלק מהשחרורים. "אמרנו כבר כמה פעמים שדן איינבידר וחנן ממן לא היו צריכים ללכת. אם לא מביאים רכש, לפעמים צריך לדעת לא לעשות כלום", אמרו בבירה. מזרחי יערוך שיחת סיכום עם חוגג ויעביר לו את הנקודות המרכזיות, כשעדיין לא ברור איך הבעלים יממש אותן עם תקציב נמוך יותר מאשר בעונה הנוכחית. לירן רוטמן ומקס גרצ'קין יחזרו בקיץ, אבל בית"ר רוצה בלם זר ומגן ימני וגם קשר אחורי זר לצד אביאל זרגרי.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | דני מרון

"הייתה עונה קצת מאכזבת", אמר אתמול בסיום זרגרי, אולי בניסיון להקטין את הנזק המקצועי העצום של המועדון, שמחפש כעת מאמן חדש. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 בשבוע שעבר, המצב הביטחוני הביא את ראשי המועדון להחלטה לשקול מחדש את נושא המאמן הזר, כשמרקו בלבול הוזכר כאחד המועמדים המובילים לאימון הקבוצה בעונה הבאה. במועדון מתכוונים לפנות לעוזרו של רוטנשטיינר.

"בלבול יודע איך לבנות קבוצה ומבין טוב איך להעמיד קבוצה בהגנה. אולי הוא מה שבית"ר צריכה", נאמר על המאמן. גם שמו של קובי רפואה כבר עלה לאחר שהפועל קריית שמונה הודיעה על פרידה ממנו. בבית"ר סיפרו כי מאמנים זרים שהיו על הפרק לא מוכנים להגיע להבנות בשלב זה. לגבי בלבול, בבית"ר לא רואים בעיה שיעזוב את תפקידו בנבחרת או יעבוד במקביל, אם הדבר יתאפשר כמובן מבחינת לוחות הזמנים.
לאחר שהליגה הסתיימה, בבית"ר יתפנו סוף סוף לסגירת נושא התקציב, כך שעידן ורד יהיה הראשון שיוזמן לשיחה, לראשונה מאז הוצע לו חוזה לשנתיים. לאחר מכן יגיעו אלירן עטר ואורי מגבו.

משה חוגג, אלי אוחנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי