עורכי הדין של המתלוננת נגד הבכיר שנעצר: "מדובר בספין"

ניידת משטרה
ניידת משטרה | לירון מולדובן

עורכי הדין של החשוד מבקשים את הסרת צו איסור הפרסום כדי שיתאפשר להם להציג ראיות שלטענתם יוכיחו את חפותו, אך זיו וגלעד משה טוענים שמדובר בניסיון להסיט את תשומת הלב התקשורתית

(גודל טקסט)

מעצר הבית של הבכיר בכדורגל הישראלי שחשוד בעבירות מין קוצר אתמול (רביעי) עד ל-25 במאי לאחר שהתקבל ערער ובשעות הערב המאוחרות נודע כי באמצעות פרקליטיו הוא מבקש להסיר את צו איסור הפרסום מתוך רצון "לחשוף את שקריה של המתלוננת באמצעות ראיות אובייקטיביות ברורות".

המתלוננת על אונס אמנם מעוניינת גם היא בהסרת צו איסור הפרסום במטרה להגן על שמה, אלא שהבוקר (חמישי) מסרו עורכי דינה, זיו וגלעד משה, כי הם רואים את התנהלות עורכי דינו של החשוד כלא ראויה: "אנחנו בהחלט חושבים שהאינטרס הציבורי ופסיקת בית המשפט מחייבים פרסום שם החשוד. אין כמעט מקרים במדינת ישראל שלא מפרסמים חשוד בעבירות מין כך שהבקשה מצד עורכי הדין הינה ספין תקשורתי בלבד". לטענתם היה על בית המשפט מלכתחילה להסיר את צו איסור הפרסום, ומכאן שהצעד שכעת מגיע מכיוון המנכ"ל מטרתו לנסות לייצר אווירה חיובית ואוהדת יותר כלפיו ותו לא.

כידוע, הפרשה התנפצה לפני יותר משבועיים, לאחר שמתנדבת ממועדון בליגת העל התלוננה נגד מנכ"ל בכירה בטענה לעבירות מין וסחיטה מאז שאותו מנכ"ל גילה על יחסים אינטימיים של המתלוננת עם שחקן נשוי מהקבוצה ואיים כי יפרסם את הסיפור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי