עדיין נאבקות: מ.ס. אשדוד והפועל ב"ש נפרדו ב-2:2 סוער

במשחק בו השופט שמואלביץ' היה במרכז, שתי הקבוצות מהדרום סיימו בחלוקת נקודות ויכולות עדיין להשיג את הכרטיס לאירופה. סלליך איזן עבור הקבוצה מהנגב, ספורי כבש אחרי אירוע הזוי. רוני לוי טרם ניצח בפלייאוף

(גודל טקסט)

אחרי מספר דחיות ושינויים בלוח הזמנים, ליגת העל שבה הערב (חמישי) לפעילות באצטדיון סמי עופר בחיפה, שם פתלה הפעול באר שבע את יום המשחקים עם 2:2 נגד מ.ס. אשדוד, בתום משחק קצבי וסוער בין שתי יריבות שעדיין נאבקות על הכרטיס לאירופה בתום משחקי הפלייאוף העליון. רמזי סופרי וחאמזה מוואסי כבשו עבור רן בן שמעון, פארליי רוסה וסינטיהו סלליך הבקיעו לטובת הקבוצה מבירת הנגב.

למעשה, אשדוד היא היריבה המרה ביותר של ב"ש בעונה הנוכחית. בקבוצה מעיר הנמל ניצחה העונה בכל שלושת המפגשים האחרונים נגד הקבוצה של רוני לוי, שבעצמו טרם ניצח במסגרת הפלייאוף הראשון ורשם היום תיקו חמישי ברציפות. ללא ספק, השופט איתן שמואלביץ' היה מהבולטים על כר הדשא ען מספר אירועים חריגים במיוחד.

כבר אחרי רבע שעה של משחק יעקב בריהון הצליח למצוא את הרשת בשער יפהפה ממרחק, אבל שמואלביץ' ניגש ל-VAR וראה ספק עבירה מוקדמת על מיגל ויטור. מיד לאחר מכן סלליך נכנס למשחק עם בישול לרוסה, שפרץ בבכי לאחר שכבש שער בכורה עבורו בכדורגל הישראלי. היתרון של הברזילאי החזיק עד תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשאז ספורי דייק בכדור חופשי לרשת אחרי מקרה הזוי בו שמואלביץ' אישר לפני כן שער מפתיע של רועי גורדנה והפך במהרה את ההחלטה.

ננאד סבטקוביץ' | מאור אלקסלסי
אנתוני וארן | מאור אלקסלסי

בתחילת המחצית השנייה אשדוד גם השלימה מהפך במשחק בעזרת סיומת נהדרת של מוואסי, שכבש שער בכורה העונה עבורו. סלליך, שבישל במחצית הראשונה, נכנס הפעם לנעלי הכובש כאשר קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה מקרוב בדקה ה-54. בדקות הסיום רותם חטואל וג'ונתן אגודלו הגיעו למצבים שהיו אמורים להוביל לשער ניצחון עבור ב"ש, אך הם כשלו בפעולה האחרונה.

משחק סוער בסמי עופר | מאור אלקסלסי

הרכבים

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', עמרי בן הרוש, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עאקל, רועי גורדנה (שלומי אזולאי, 82), מוסא בגיוקו, יעקב בריהון (עוז בילו, 63), רמזי ספורי, חאמזה מוואסי (עידן דהן, 63).

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, איתן רצון (מרסלו מלי, 61), שון גולדברג, מרואן קבהא, מריאנו בריירו, ז'סואה, פארליי רוסה (ג'ונתן אגודלו, 61), סינטיהו סלליך (תומר יוספי, 68), שגיב יחזקאל (רותם חטואל, 68).

שחקני מ.ס. אשדוד, שחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

דקה 15, שער של אשדוד נפסל: גורדנה חילץ כדור שהגיע לבריהון, הקשר המשיך משם לשער נהדר ממרחק אבל שופטי המסך התערבו וטענו לעבירה מוקדמת על ויטור. השופט שמואלביץ' צפה במהלך ופסל את השער.

צפו בשער של בריהון שנפסל

איתן שמואלביץ' | מאור אלקסלסי

דקה 29, 0:1 להפועל באר שבע! באחת ההתקפות הבודדות של ב"ש עד כה, סלליך הצליח לסדר לרוסה נגיחה נוחה והברזילאי כבש שער בכורה בכדורגל הישראלי.

פארליי רוסה חוגג | מאור אלקסלסי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | מאור אלקסלסי

דקה 37, אשדוד מתקרבת לשער: גורדנה שיחרר בעיטה נהדרת מכמעט 20 מטרים, לויטה התעופף והדף לקרן.

דקה 45, אשדוד חזרה ל-1:1! אירוע הזוי לגמרי נרשם לקראת הירידה להפסקה. אשדוד קיבלה כדור חופשי, כ-25 מטרים מהשער. גורדנה בעט לרשת לפני שהחומה של ב"ש הסתדרה, השופט שמואלביץ' הצביע תחילה על נקודת חצי המגרש ואישר את השער, אך מיד לאחר מכן הפך את ההחלטה והורה על בעיטה חוזרת. בתום מהומה שפרצה בין שחקני הקבוצות, ספורי ניגש לבעוט את הכדור החוזר ומצא את הרשת של לויטה.

צפו באירוע ובשער של ספורי

שחקני מ.ס. אשדוד בתגרה עם שחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
שחקני מ.ס. אשדוד בתגרה עם שחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
רמזי ספורי חוגג | מאור אלקסלסי

דקה 51, 1:2 לאשדוד! כדור ארוך של בן הרוש הגיע עד למוואסי, שהצליח להתגבר על רצון ונעץ את הכדור ברשת של לויטה.

דקה 54, הפועל ב"ש חזרה ל-2:2! איזה קצב בסמי עופר! ז'וסואה הרים כדור חופשי לרחבה, יחזקאל נגח אחורה לעברו של סלליך ושחקן הכנף איזן בין הצדדים עם שער קליל עבורו.

חאמזה מוואסי חוגג | מאור אלקסלסי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי