ראש לשועלים: נתניה סיימה שביעית לאחר 0:2 על הפועל חיפה

דומביה המחליף כיכב עם שער (56) ובישול לעזרא (85) והיהלומים נעלו את עונת 2020/21 כאלופי הפלייאוף התחתון. אלישע לוי וחניכיו נעצרו אחרי שלושה ניצחונות רצופים וסיימו עונה מאכזבת במקום התשיעי

(גודל טקסט)

לעיני יציעים ריקים ובמשחק שהועתק לטדי בגלל המצב הביטחוני, מכבי נתניה גברה הערב (חמישי) 0:2 על הפועל חיפה וסיימה את עונת 2020/21 בפסגת הפלייאוף התחתון. אבובקאר דומביה הבקיע שלוש דקות לאחר שעלה מהספסל (56) והוסיף בישול נהדר לחן עזרא (85).

בעקבות הניצחון, שהיה השלישי שלהם בארבעת המחזורים האחרונים, היהלומים טיפסו כאמור למקום השביעי על חשבון הפועל חדרה ויצאו לפגרה בטעם טוב. מנגד, הפועל חיפה של אלישע לוי התקשתה ללא חנן ממן ואלון תורג'מן, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וסיימה תשיעית.

בתום מחצית ראשונה מנומנמת, נתניה יצאה מחדר ההלבשה בסערה והגיע למספר הזדמנויות קורצות. אחרי ששער של חן עזרא נפסל בצדק בגלל נבדל, הסכר נפרץ בזכות חטיפה של בנדה ליהב גורפינקל ובעיטה מדויקת של דומביה המחליף. הפועל חיפה ניסתה להשוות וגם הצליחה, אולם הפעם היה זה תורו של וויליאם אגאדה להבקיע שער לא חוקי שנפסל בצדק. מן העבר השני, עזרא הפציץ למשקוף ופנימה לאחר בישול נהדר של גיבור המשחק – דומביה. 0:2 ליהלומים בסיום.

מי שאולי ערך את הופעתו האחרונה בנתניה הוא גבי קניקובסקי, מלך השערים והבישולים של הקבוצה, שנותר על תשעה אסיסטים, כמו עומר אצילי, לו נשארו 3 משחקים להתבסס בפסגה.

אבובקאר דומביה
אבובקאר דומביה | ברני ארדוב
אבובקאר דומביה, ריימונד אטוולד
אבובקאר דומביה, ריימונד אטוולד | ברני ארדוב
גבי קניקובסקי, רוסלן ברסקי
גבי קניקובסקי, רוסלן ברסקי | ברני ארדוב
עמרי גנדלמן, ניסו קפילוטו
עמרי גנדלמן, ניסו קפילוטו | ברני ארדוב
אייל סגל
אייל סגל | ברני ארדוב
אלישע לוי
אלישע לוי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי