קניקובסקי התייחס לעתידו, בן בסט: "רוצה לפרוש בהפועל חיפה"

גבי קניקובסקי, רוסלן ברסקי
גבי קניקובסקי, רוסלן ברסקי | ברני ארדוב

החלוץ הבהיר אחרי ההפסד 2:0 למכבי נתניה במחזור סיום העונה: "כל עוד המועדון ירצה אותי, אהיה הכי מאושר שיש". הקשר שאולי ערך את הופעתו האחרונה בצהוב: "רוצה להגשים את עצמי, מקווה שיסתדר"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הפסידה הערב (חמישי) 2:0 למכבי נתניה וסיימה את עונת 2020/21 במקום התשיעי. המשחק נערך לפרוטוקול עבור האורחת מהכרמל, שסבלה מהיעדרם של חנן ממן ואלון תורג'מן ונכנעה לשערים של אבובקאר דומביה (56) וחן עזרא (85), שסידרו ליהלומים את המקום ה-7.

אלישע לוי, שנוצח לאחר שלושה ניצחונות רצופים, סיכם: "בוודאי שרצינו לנצח, אבל נתקלנו ביריבה שהגיעה עם מוטיבציה גדולה ושיחקה באינטנסיביות. בלי שום קשר לחיסורים שלנו, רצינו להיראות טוב ולהציג כמה שחקני נוער שקיבלו היום הזדמנות ראשונה. זה לא דבר שקורה כל יום וזה משמח אותנו. כולם עשו את המקסימום. זו הייתה עונה מתישה. אני רוצה לאחל לכל אזרחי המדינה שלנו שקט".

על השינויים הצפויים בסגל בעונה הבאה: "השלד שלנו טוב מאוד. חסרו לנו היום שחקנים טובים כמו חנן ממן, נס זמיר ואלון תורג'מן שיחזרו ויעמדו לרשותנו. אני לא יודע אם אנחנו צריכים ישראלים או זרים. אם נתחזק איפה שאנחנו צריכים, תהיה לנו קבוצה שתעמוד ביעדים שלה. הפועל חיפה זה מועדון טוב ונעשה הכל כדי להציג קבוצה טובה יותר בעונה הבאה".

קיליאן ואן דר קאפ, עדן בן בסט
קיליאן ואן דר קאפ, עדן בן בסט | ברני ארדוב

עדן בן בסט, שסיים את חוזהו, התייחס בסיום לעתידו: "אין ספק שאני רוצה לסיים פה את הקריירה, זה מועדון שיקר לליבי ועשיתי פה דברים יפים. יש לי עוד מה להשיג מבחינה אישית וקבוצתית, אני מסתכל איך להמשיך במועדון הזה ולעזור לו ולצעירים שלו. כל עוד המועדון ירצה בעזרתי, אהיה הכי מאושר שיש".

מן העבר השני, גבי קניקובסקי התייצב מול המיקרופונים והתייחס לאפשרות שהוא יעבור לשחק באירופה. "אני רוצה לחלום ולהגשים את עצמי", הבהיר הקשר, "אני לא יודע מה יהיה, אבל מקווה שהדברים יסתדרו. כרגע, אני במכבי נתניה ואעשה הכל למען הצלחתה. הגולים והבישולים שלי מדברים בעד עצמם. אמנם לא הצלחנו להעפיל לפלייאוף העליון, אבל מבחינה אישית זה העונה הכי טובה שלי ואני מקווה להמשיך כך. איפה אני רוצה לשחק? אין ליגה ספציפית, אני רוצה ללכת למקום שאוכל להתפתח בו כאדם וכשחקן ואני מקווה שזה אכן ייצא לפועל".

קניקובסקי הוסיף וסיכם את העונה של מכבי נתניה: "יש לנו סגל של שחקנים צעירים ותקציב לא ממש גבוה. זאת אכזבה שלא העפלנו לפלייאוף העליון, אבל לא כישלון. אנשים חושבים שכדורגל זה רק לנצח ולנצח, אבל צריך גם לגדל שחקנים והמאמן שלנו עשה את זה העונה. נבחרת ישראל? אני תמיד רוצה להיות שם, אבל יש מאמן והוא מחליט. אני אהיה מוכן ואשמח לייצג את המדינה".

גבי קניקובסקי, גל אראל
גבי קניקובסקי, גל אראל | ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטוולד אמר: "ציון לעונה שלנו? בין 6 ל-7. אסור לשכוח איך נכנסו לעונה הזו, היה חשש שנרד ליגה. עשינו הכל כדי לסיים במקום השביעי ובעונה הבאה נרצה לעשות צעד קדימה. נרצה לשפר את הסגל ולהתברג בפלייאוף העליון. קניקובסקי? אני מקווה שהוא יישאר, אבל הוא שואף להגיע לאירופה ואני חושב שהוא בשל. נקווה בשבילו שהוא יצליח ובשבילנו שהוא יישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי