בית"ר פנתה רשמית לרפואה, שעשוי להתמנות בימים הקרובים

בבירה פנו גם לבלבול, אך זה עדיין לא הודיע אם יהיה מוכן לעזוב את הנבחרת ואם הדבר אפשרי מבחינת ההתאחדות. גורם: "יש ניסיון לסגור מאמן עד אמצע השבוע הבא". קונסטנטין צפוי לעזוב יחד עם ביטון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים פנו באופן רשמי לקובי רפואה והציעו לו חוזה לעונה הבאה. המאמן עשוי להתמנות כבר בימים הקרובים. גם מרקו בלבול קיבל פניה הערב (חמישי). המאמן עדיין לא הודיע אם יהיה מוכן לעזוב את הנבחרת ואם הדבר אפשרי מבחינת ההתאחדות. בית"ר שלחה מסר למאמן שתרצה למנות מאמן בימים הקרובים ולכן אם לא יחזיר תשובה אחרת, לא ניתן יהיה לזמנו לפגישה.

גם חיים סילבס אמור לשוחח עם חוגג ואוחנה בסוף השבוע. גורם בבית"ר אמר הערב: "יש ניסיון לסגור עם מאמן עד אמצע השבוע הבא. נכין את הקבוצה לעונה הבאה כמה שיותר מהר ונבנה קבוצה חדשה. כל המועמדים שהוזכרו הם ראויים, אבל אנחנו חייבים להתקדם".

בנושא אחר: המגן שי קונסטנטין ובית"ר ירושלים קרובים לסיכום על פרידה. אחרי שהוחלט לשחרר את ביטון, גורמים במועדון סיפרו כי בשיחות שנערכו עם נציגיו הוחלט לסיים את ההתקשרות עם השחקן. קונסטנטין מחזיק בהצעה מליגת העל וככל הנראה בהצעה נוספת מחו"ל. בימים הקרובים אמורים הצדדים להודיע רשמית על הפרידה.

קובי רפואה | דני מרון

כזכור, בחודש ינואר פורסם כאן כי קונסטנטין החליט לעזוב את בית"ר, כשהחזיק בהצעה מבני יהודה. בבית"ר סירבו לשחררו והשחקן סיים את העונה בקבוצה. למרות שנחשב לשחקן בכיר בסגל מסנטיאגו אוקמפוס, הוא העדיף לעזוב מתוך ידיעה ברורה שיגיע מגן ימני בהמשך. לקונסטנטין חוזה לעונה הבאה, אך הוא צפוי לחתום על ויתור ולעבור לקבוצה אחרת.

קונסטנטין שיחגוג בעוד כחודש ימים 25, הצטרף לבית"ר מבני יהודה בקיץ 2019 והספיק מאז לערוך 54 הופעות בכל המסגרות, לכבוש שלושה שערים ולהוסיף עוד שבעה בישולים. לפני כן כאמור שיחק בבני יהודה והושאל ב-2018 להפועל נוף הגליל.

שי קונסטנטין, אורן ביטון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי