יסכים לקצץ? בן בסט יקבל הצעה חדשה מהפועל חיפה

עדן בן בסט | ברני ארדוב

לאחר שסיימו את העונה עם הפסד 2:0 נגד מכבי נתניה, בשורות האדומים-שחורים מכינים כבר את הסגל לעונה הבאה. במועדון רוצים שהקפטן יישאר, אך עם הורדה בשכר. פרייטר מנתניה הוצע. כץ: "הייתה שנה קשה ומתישה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה אתמול (חמישי) את עונת 2020/21 עם הפסד 2:0 נגד מכבי נתניה ובמועדון מהכרמל מגדירים את העונה שהייתה כאחת הגרועות שידעו בשנים האחרונות.

בתחילת העונה סימנו בהפועל חיפה את הפלייאוף העליון כמטרה, אך הקבוצה הציגה יכולת רעה, דורגה מספר פעמים במקום האחרון בטבלה והסתמכה על מספר שינויים שנעשו בחודש ינואר כדי להישאר בליגת העל.

הבעלים יואב כץ סיכם את העונה ואמר לספורט1: "הייתה שנה קשה ומתישה. סבלנו מפציעות רבות וגם מחולי קורונה. היה לנו קשה להתעשת ולמזלנו השתפרנו מעט בפלייאוף התחתון – ניצחנו ארבעה משחקים. הטעות הגדולה הייתה שלא הצלחנו להביא זרים משמעותיים. למעשה שיחקנו עם זר אחד כמו וויליאם אגאדה והשוער שלנו היה פצוע וגם חולה קורונה. נצטרך ללמוד לעונה הבאה וננסה להביא זרים משמעותיים בעמדות הבלם והקשר האחורי".

ניסו קפילוטו ושחקני הפועל חיפה מאוכזבים
אכזבה בהפועל חיפה. "אחת העונות הגרועות שהיו" | מאור אלקסלסי

בקבוצה כבר החלו בהכנות לעונה הבאה. בכל הקשור לעדן בן בסט, הנהלת המועדון והצוות עדיין מתלבטים לגבי עתידו. בשלב זה, הנטייה היא להציע לו חוזה חדש, אך הוא יידרש לקצץ בשכרו. במגן השמאלי יהב גורפינקל יעזוב ובהפועל חיפה כבר סימנו את אביב סולומון ודודי טויטו כחיזוק אפשרי לעמדה.

שחקן נוסף שהוצע לאלישע לוי הוא קוואן פרייטר ממכבי נתניה. החלוץ מג'מייקה, שלא הרשים במיוחד במדי היהלומים, עשוי להצטרף לאדומים-שחורים, אך זה יקרה לאחר שיתקבל אישורו של לוי.

פרייטר. אלישע לוי יחליט לצרפו? | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי