מעמדו של קמפוס השתפר, בוזגלו ימשיך אם לא יידרש לקצץ

הצ'יליאני של בני יהודה, שבישל ב-1:2 על כפ"ס במחזור הסיום, הזר עם הסיכוי הגבוה ביותר להמשיך בלאומית. שחקן הכנף ימשיך בעונה הבאה אם חוזהו יכובד. וגם: סוגיית השוער

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה חתמה אתמול (חמישי) עונה מסויטת עם ניצחון שני ברציפות, 1:2 על הפועל כפר סבא, והצליחה לסיים אולי בטעם טיפה מתוק את 2020/21, אך ברור שזה לא מנחם אף אחד. הכתומים ישחקו בעונה הבאה בליגה הלאומית, וברק אברמוב מתכוון להעמיד את התקציב הגבוה ביותר בליגת המשנה במטרה אחת ברורה – לחזור לליגת העל בתוך עונה אחת בלבד.

שחקני בני יהודה הגיעו למשחק שנערך אתמול בטדי אחרי שלא התאמנו בצורה סדירה בשבוע האחרון בשל המצב הביטחוני. המאמן יוסי אבוקסיס נתן צ'אנס למספר שחקנים, דוגמת פאדי נג'אר, שזו הייתה בסך הכל הופעתו השנייה תחת אבוקסיס והראשונה בהרכב. הבלם אמור להמשיך בעונה הבאה.

עתידו של אלמוג בוזגלו לא ממש ברור. שחקן הכנף ישב על הספסל במשך 90 דקות ולא שותף אתמול. הוא טרם קיבל הודעה על עתידו, אך מחזיק בחוזה לעונה הבאה וצפוי להמשיך כל עוד חוזהו יכובד. בוזגלו גם נחשב לדמות חיובית בחדר ההלבשה, דבר חשוב מאוד עבור אברמוב, שעקץ מספר שחקנים בתקופה האחרונה על הגישה שלהם.

אלמוג בוזגלו | אריאל שלום

במועדון טרם ישבו עם שחקנים לקראת העונה הבאה וכעת ייקחו את ההכנות צעד קדימה. כידוע, אחת הסוגיות שעל הפרק נמצאת בעמדת השוער. עתיד עומר ניראון לוט בערפל בעקבות האכזבה הקשה מהגישה שלו. ברק לוי מסיים את חוזהו וייתכן שבקבוצה יחליטו ללכת עליו כשוער ראשון ולהציע לו חוזה חדש. כפי שפרסמנו, איתמר ישראלי מהפועל כפר סבא מועמד והוא האופציה המועדפת.

פדרו קמפוס שיפר את מעמדו לאחרונה, סיפק אתמול בישול נאה, וייתכן כי ימשיך בלאומית, בה מותר להחזיק בשלושה זרים. מעבר לקמפוס, כל שאר הזרים יעזבו ופתרון יצטרך להימצא למחזיקים בחוזה דוגמת יוסיף מוסא ומישאל ראנז'ל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי