הותר לפרסום: אורן שטרלינג הוא החשוד בפרשת המין בליגת העל

אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

מנכ"ל הפועל חיפה נחקר וחשוד באינוס תחת סחיטה באיומים. עורכי הדין של המתלוננת: "מדובר במסכת עבירות נוראיות של סחיטה וניצול מיני מהחמורים שיש". נציגיו של שטרלינג: "רוצים לחשוף את שקריה של המתנדבת"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג, הוא החשוד הבכיר בפרשת המין שמלווה את הכדורגל הישראלי בשבועות האחרונים. כזכור, המתלוננת שעבדה כמתנדבת בהפועל חיפה התלוננה על כך שהמנכ"ל סחט אותה וניצל אותה מינית וזאת כאשר גילה על הרומן שלה עם שחקן מליגת העל. למעשה, שטרלינג איים לכאורה על המתלוננת שיספר את הסיפור לראשי המועדון וגם לאשתו של אותו שחקן, עמה הייתה בקשר אינטימי והמתלוננת חששה כי הדבר יפגע בשמה הטוב ובעתידה בכל התחומים.

התלונה הוגשה לפני יותר משבועיים. כאשר המתלוננת נחקרה שעות רבות וביום חמישי שעבר נעצר המנכ"ל ואף היה במעצר עד יום ראשון, לאחר יצא למעצר ביתי וכאמור לפני יומיים נציגיו של שטרלינג, עו"ד רענן עמוסי ומורן סעדון, ביקשו להטיל את צו איסור הפרסום בטענה לפיה: "מדובר בצעד חריג שמגיע מטעמו של מי שמוגדר כחשוד וזאת על מנת לחשוף את שקריה של המתנדבת באמצעות ראיות אובייקטיביות ברורות".

נציגי המתלוננת, עו"ד משה גלעד וזיו גלעד, טענו מנגד: "מדובר במסכת עבירות נוראיות של סחיטה וניצול מיני מהחמורים שיש. כל זאת על ידי בעל התפקיד הבכיר ביותר במועדון תוך ניצול מרותו ותפקידו. המתלוננת עברה גיהנום נפשי וחשבה לקחת את חייה מספר פעמים. היא עוברת טיפול נפשי כרגע ומצבה בכי רע. אינה יכולה לישון ובעצם מרוסקת נפשית".

עורכי הדין של המתלוננת: זיו גלעד ומשה גלעד | ארז חיים

עוד נודע מצדה של המתלוננת שגם לפני שנתיים היא ספגה לכאורה הקנטות מיניות מצד שטרלינג אך כאמור לא הוגשה תלונה. במועדון עצמו טרם החליטו לגבי המשך דרכו של המנכ"ל כאשר הבהירו כי נותנים כרגע למשטרה לבצע את חקירתה ולא מן הנמנע שבהמשך יוחלט להוציא אותו לחופשה כפויה עם תום ההליכים.

הבעלים יואב כץ אמר: "בשלב זה אנחנו נותנים למשטרה לעשות את העבודה ולא מסיקים מסקנות מהירות. אני לא מאחל לשונאים שלי לעבור את מה שעובר על אורן שעובר ימים קשים וגם הבחורה עליה מדובר עוברת ימים קשים. אני לא מכיר את הבחורה ולא יודע אם יש קשר עמה בימים האלה. אני לא מכיר את המקרה ושוב נמתין לעבודת המשטרה". 

לגבי ניהול הקבוצה של שטרלינג בימים אלה אמר הבעלים: "אם אני צריך לדעת משהו לגבי התנהלות הקבוצה או עזרה כלשהי אז אני פונה אליו. כואב לי שהמקרה הזה הגיע לאן שהגיע ולא הייתי מודע לזה. אני כבר שנה וחמישה חודשים לא בישראל ולא הכרתי את הבחורה ואת תחום העבודה שלה".

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי