הערכה: שטרלינג לא ייקח פעיל בניהול הפועל חיפה עד תום החקירה

יואב כץ, אורן שטרלינג
יואב כץ, אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

המנכ"ל שחשוד בעבירות מין ונמצא במעצר בית, צפוי שלא לקחת חלק בבניית הקבוצה לעונה הקרובה. הפרקליטות תחליט בקרוב אם להגיש כתב אישום

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג, הוא החשוד הבכיר בפרשת מין החמורה שנחשפה, כך הותר לפרסום הלילה (בין שישי לשבת). במהלך השבועות האחרונים חקרו שוטרי משטרת מרחב חוף פרשה חמורה, לאחר שמתנדבת במועדון התלוננה על כך שהמנכ"ל הכריח אותה לקיים עמו יחסי מין תוך שהוא מאיים לחשוף קשר אינטימי שלה עם שחקן בקבוצה.

בסביבתה של המתלוננת טוענים כי חששה לפגיעה בשמה הטוב ובעתידה המקצועי ושם שמחו לשמוע כי הוסר צו איסור פרסום שמו של הבכיר, בעוד בסביבתו של שטרלינג מכחישים את הטענות ונציגיו אף טוענים כי יפרסמו ראיות אובייקטיביות שחושפות את חפותו של מרשם – שזו גם, לטענתם, אחת הסיבות לכך שביקשו להסיר את צו איסור הפרסום.

בשבועיים האחרונים נחקרו מספר עדים ועובדים ממועדון הפועל חיפה ובקרוב צפויה הפרקליטות להחליט אם להגיש כתב אישום או שמא יהיה צורך באיסוף ראיות נוספות. בינתיים, בעלי הפועל חיפה יואב כץ אינו ממהר לקבל החלטות, אלא מתכוון לחכות להשלמת החקירה. עד אז, ההערכה היא כי כל עוד החקירה לא תסתיים, שטלינג לא ייקח חלק פעיל בניהול הקבוצה. גם בקרב השחקנים בקבוצה הופתעו מהפרשה ואחד השחקנים אמר: "מדובר בפרשה לא פשוטה. נמתין להשלמת החקירה ונקווה שהאמת תצא לאור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי