סבוריט חזר לישראל, בלקמן, ג'ראלדש והרננדס ישובו בראשון

אחרי שדווח על חזרתו של פשיץ', מכבי ת"א קיבלה בחזרה גם את המגן הספרדי. שאר הזרים יגיעו בתחילת השבוע, כמו גם קנדיל ששב מניתוח בגרמניה. ייני ייעדר מהמשחק נגד מכבי פ"ת (ראשון, 21:00 בספורט4), קארצב יחליפו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לא מעט מתחים ולחצים היו השבוע במכבי תל אביב, אבל ביומיים האחרונים, מאז הניצחון האדיר על מכבי חיפה בדרך לגמר גביע המדינה, התמונה השתנתה לחלוטין. בלי יותר מ-10 שחקנים שעזבו את הארץ עקב הטילים שנורו מעזה לגוש דן או נעדרו עקב פציעות, הצהובים רשמו ניצחון מרשים וכעת מרוכזים במשחק מחר (ראשון, 21:00 בספורט4) נגד מכבי פתח תקווה, שעשוי להיות מכריע בכל הקשור למאבק האליפות.

בכל הקשור לסגל מחר, הצהובים קיבלו בחזרה את אנריק סבוריט, שחזר היום לישראל. ניק בלקמן, אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס ומאור קנדיל צפויים לנחות בישראל בשעות הבוקר של יום ראשון. השחקנים הזרים חזרו לארץ לאחר ההכרזה על הפסקת האש ובהמשך יקבע פטריק ואן לוון מי מהם יהיה בסגל למשחק נגד פ"ת. מוקדם יותר פורסם בסרביה שהחלוץ אלכסנדר פשיץ' כבר שב לישראל, אך טרם התקבל אישור רשמי לכך.

במכבי ת"א מאמינים שמ.ס. אשדוד יכולה להפתיע מחר את מכבי חיפה במשחק שייערך במקביל בסמי עופר ואולי פער ארבע הנקודות בין הקבוצות יצטמצם לקראת שני מחזורי סיום העונה, אבל בקריית שלום מנסים להתרכז בעצמם.

ג'ראלדש וסבוריט. שבו לסיום העונה של מכבי ת"א | אריאל שלום

לקראת המשחק מחר במושבה, ההרכב של ואן לוון אמור להיות דומה לזה שניצח את מכבי חיפה – בעיקר לאור העובדה שאין לו כמעט אפשרות לבצע שינויים לנוכח הסגל הדליל, שכולל בתוכו לא מעט שחקנים מקבוצת הנוער שהוקפצו לעת צרה וישבו על הספסל ביום חמישי בסמי עופר. עם זאת, שרן ייני המוצהב ייעדר ואת מקומו אמור לתפוס עדן קארצב. כידוע, מכבי פ"ת שבמקום הרביעי זקוקה גם היא לנקודות לאור הקרב הצמוד על המקום הרביעי שיקנה גם הוא כרטיס לאירופה.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, שחר פיבן, איתן טיבי, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, עדן קארצב, דן גלזר, דור פרץ, יונתן כהן, איתי שכטר, אדוארדו גררו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי