פרייר לאחר הפסקת האש: "לא חוויתי דבר כזה, התפללתי שיהיה שלום"

החלוץ האנגלי, שבמחזור שעבר כבש את שערו הראשון, אמר לקראת מכבי ת"א: "עבורנו כל משחק הוא כמו גמר אם אנחנו רוצים להשיג את המטרה שלנו". לוזון שיבח את יכולת הצהובים בחצי הגמר. אינברום ייעדר, אזולאי בקישור

(גודל טקסט)

שבועיים חלפו מאז הניצחון של מכבי פתח תקווה על הפועל קריית שמונה בעקבות הפגרה המאולצת שנוצרה ובקבוצה מקווים שהמומנטום לא ייפגע בשל כך, כשמחר תארח הקבוצה את מכבי תל אביב (ראשון, 21:00 בספורט4) בתקווה לצבור נקודות נוספות בתקווה להבטיח לפחות את המקום הרביעי.

"יש לנו משחק מול קבוצה שעשתה משחק יוצא מן הכלל בחצי הגמר ואנחנו מודעים ליכולות שלה", אמר המאמן גיא לוזון לקראת ההתמודדות. "לנו יש את המטרות שלנו והמטרה שלנו היא לקחת נקודות מחר כדי להתקרב למקום שיביא אותנו לאירופה".

גם החלוץ מורגן פרייר, שכבש את שער הבכורה שלו במשחק שעבר, התייחס למצב הביטחוני שהיה בישראל בכמעט שבועיים האחרונים: "כמובן שזה היה משהו שלא חוויתי בעבר בחיים שלי, אבל המאמן והשחקנים נתנו לי להרגיש בטוח ורק התפללתי לאלוהים שיהיה פה שלום. אני שמח שהכדורגל חזר וגם הקהל שלנו חוזר".

על המשחק אמר האנגלי: "אנחנו רוצים להשיג את המטרה שלנו, ולכן כל משחק עבורנו הוא כמו גמר גביע. יש לנו משחק מול אחת הקבוצות הטובות כאן, אבל עם היכולת שלנו אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח".

מורגן פרייר, ירדן כהן | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, לוזון יבצע שני שינויים בחוליה האחורית: ינון אליהו יחזור לעמדת המגן הימני, כשמרקוס דיניז ישוב לעמדת הבלם ואילו מוחמד הינדי ימלא את מקומו של ירדן כהן שסובל מפציעה בשריר הארבע ראשי ולא צפוי להיות בסגל. דניאל פלשר לא יפתח עקב דלקת קלה בכף הרגל, אך יהיה בסגל.

בקישור, לוזון יחזיר להרכב את איתן אזולאי, שנעדר מול הפועל קריית שמונה עקב צבירת כרטיסים צהובים, במקומו של אור אינברום שירצה בעצמו עונש דומה במשחק מחר. פרייר וליאל עבדה יאיישו את החלק הקדמי.

הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, איתן אזולאי, ארד בר, גיא חדידה, ארמנדו קופר, ליאל עבדה, מורגן פרייר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי