דוס סנטוס וחבשי מועמדים לנוף הגליל, המנהל המקצועי עזב

עאיד חבשי | מאור אלקסלסי

העולה החדשה נחושה לצרף בלם בכיר ומחכה להחלטתה של מכבי חיפה לגבי אקווה המושאל. גם הברזילאי של בני יהודה מועמד. רוני כהן עזב לאחר חמש שנים: "הגעתי לתחושת מיצוי, גאה בהישגים"

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, הפועל נוף הגליל, מעלה הילוך בהכנותיה לעונה הבאה ובימים האחרונים עבדו ראשי הקבוצה בעיקר בבניית תקציב הקבוצה וגיבוש סגל מקצועי שלא יכלול את המנהל המקצועי רועי כהן שהחליט לעזוב את הקבוצה. כהן עבד בתפקיד המנהל המקצועי במשך חמש שנים במועדון וכעת בחר לעזוב את הקבוצה דווקא כשעלתה לליגה הראשונה.

כהן הסביר את החלטתו ואמר בעניין: "החלטתי לסיים את תפקידי בקבוצה. הרגשתי תחושת מיצוי ועזבתי עם הישגים גדולים כמו עליית ליגה עם הבוגרים ועם קבוצת הנוער וכן זכייה בגביע הטוטו. כעת פניי לקראת האתגר הבא".

לגבי הסגל בעונה הבאה, כבר בשבוע הקרוב יחלו גם השיחות בין המנכ"ל גיל ברעם לבין המאמן ירון הוכנבוים שיגיש רשימת שמות של מועמדים לקבוצה בעונה הבאה. במועדון למעשה ממתינים לראשי מכבי חיפה וההחלטה שלהם לגבי המושאלים בעונה הבאה כאשר נוף הגליל תרצה להשאיר בשורותיה את הבלם דיוויד אקווה וכפי שפרסמנו בעבר תשמח הקבוצה לקלוט את המושאלים כמו נהוראי יפרח וסתיו נחמני.

אליסון דוס סנטוס | אריאל שלום

בנוסף בנוף גליל עוקבים אחר עתידו של בלם מכבי חיפה עאיד חבשי ואם זה יבחר להישאר בישראל – בקבוצה ינסו לצרפו. שם נוסף שעלה כחיזוק בחלק האחורי הוא בלמה של בני יהודה אליסון דוס סנטוס, שירד עם הקבוצה לליגה הלאומית ולא ברור האם ימשיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי