צסק"א מוסקבה הציעה לדור פרץ מיליון יורו לעונה

דור פרץ | מאור אלקסלסי

בדרך לחו"ל? כוכב מכבי ת"א, שמסיים את חוזהו בסיום העונה, קיבל הצעה נדיבה שלא כוללת מענקים ממועדון הפאר. ברמן ירדה מהפרק, ווסטהאם עדיין בתמונה. וגם: כל הזרים למעט פשיץ' חזרו והתאמנו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש הערב (ראשון) את מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה במשחק קריטי ביותר למאבק האליפות. ניצחון ולצהובים עדיין יהיו סיכוי להניף צלחת עונה שלישית ברציפות, בטח ובטח אם מכבי חיפה במקביל תאבד נקודות מול מ.ס אשדוד. לעומת זאת, הפסד של האלופה ובמקביל ניצחון ירוק יהפוך היום את הקבוצה של ברק בכר לאלופה החדשה.

לא מעט שחקנים מסיימים את חוזיהם במכבי ת"א בסיום העונה. בין השמות ניתן למצוא את מאור קנדיל, דניאל טננבאום, איתי שכטר, טל בן חיים, איתן טיבי ודור פרץ, שהוא כמובן השם החם. הקשר סיכם עם הצהובים כי לא יבצע שום פעולה עד לאחר סיום העונה וסיום המטרות, ולאחר מכן יערוך פגישה עם המועדון.

לספורט1 נודע כי ורדר ברמן ירדה מהפרק. כזכור, לפניי כחודשיים פרסמנו כי המועדון הגרמני ניהל שיחות עם פרץ, אך אתמול הקבוצה נשרה מהבונדסליגה, דבר שמשנה את התמונה. אגב, אם אנדי הרצוג היה מתמנה למאמן ברמן, המהלך היה תופס תאוצה.

דור פרץ | אריאל שלום

מי שמובילה את המרוץ לצירוף פרץ כרגע היא צסק"א מוסקבה. לספורט1 נודע כי הקבוצה הרוסית הציעה בסוף השבוע לכוכב מכבי ת"א הצעה כספית מרשימה של מיליון יורו לעונה, לא כולל מענקי ניצחונות ומענקים נכבדים על השתתפות במפעלים אירופיים ותארים.

מדובר בהצעה כספית מכובדת ביותר, כאמור, וממועדון פאר ברוסיה. כזכור, בחלון ההעברות של חודש ינואר צסק"א התעניינה גם בנטע לביא. בכל מקרה, בפרץ מתעניינות קבוצות נוספות מאירופה, כולל ווסטהאם שעדיין בתמונה, אבל שום החלטה לא תתקבל לפני סיום העונה והפגישה הצפויה עם מכבי ת"א.

לקראת המשחק הערב מול מכבי פ"ת (החל מ-20:55, ספורט4), כל הזרים למעט החלוץ אלכסנדר פשיץ' חזרו לישראל והשתתפו באימון הבוקר של הקבוצה. השחקנים סיפרו לצוות המקצועי כי הם שמרו על כושר באופן אישי בזמן שהותם בארצותיהם, אך עדיין לא ברור מי מהם ייכלל בסגל למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי