ואן לוון: "מרוצה מהיכולת של השחקנים, מקווה שפרץ יישאר"

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-0:3 על מכבי פ"ת: "עשינו הכל כדי לנצח, לא רציתי לסכן את הזרים, הם ישחקו במשחק הבא". שכטר הוסיף: "אנחנו מועדון חזק וניתן הכל עד השנייה האחרונה". לוזון: "היינו במשחק עד דקה 60"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ככל הנראה כבר לא תזכה באליפות העונה, בעקבות ניצחונה של מכבי חיפה על אשדוד הערב (ראשון), אך השחקנים יכולים מרוצים מהיכולת שהציגו בשני המשחקים האחרונים. אחרי שהעפילו לגמר הגביע הצהובים רשמו תצוגה מרשימה גם נגד מכבי פתח תקווה והשיגו 0:3 נפלא במושבה, חרף העובדה שאף אחד מהזרים שנחתו הלילה לא פתח בהרכב. דור פרץ כמובן כיכב עם שער ובישול לגררו, בעוד איתי שכטר כבש את השני לפני שהספיק להיפצע.

צפו בתגובות

פטריק ואן לוון אמר לאחר המשחק: "עשינו הכל כדי לנצח, לא התחלנו טוב, אבל הצלחנו לנצל את המצבים במחצית הראשונה וכבשנו שלושה שערים. אני חושב שעשינו עבודה טובה בימים האחרונים. אני מרוצה מהתוצאות ומהיכולת של השחקנים, למרות שמאבק האליפות כבר לא בידנו".  

אי שיתוף הזרים שנחתו בישראל: "הם הגיעו באמצע הלילה ולא רציתי לסכן אותם. אנדרה ג'ראלדש שיחק 20 דקות, השאר ישחקו במשחק הבא. אני חושב שהיום השחקנים שלי הוכיחו שלא הגענו בהרכב חסר, אני בכלל לא מרגיש שהגענו בסגל חסר".

האוהדים אמרו לדור פרץ להישאר: "הגיוני מאוד, ברור שגם אנחנו רוצים לשמור על שחקן כמו דור פרץ".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

איתי שכטר הוסיף: "לגבי הפציעה, אני מאמין שיהיה בסדר, קיבלתי מכה חזקה לתאומים, מקווה שבעוד יומיים יהיה יותר טוב. אנחנו לא נוותר עד הסוף, אנחנו מועדון חזק וניתן הכל עד השנייה האחרונה, יודעים שארבע נקודות הפרש זה לא פשוט, אבל שחקנים במכבי תל אביב צריכים להבין שהכל יכול לקרות. אנחנו נעשה את המקסימום ובסוף בורא עולם יחליט".

מתי לדעתך יצאתם מהמרוץ: "אני חושב שאחרי המשחק נגד מכבי פתח תקווה, יצאנו למכבי חיפה ואז לאשדוד ומתישהו הייתה איזה תפנית, זה משהו באנרגיות שקשה להסביר ומכאן ירד קצת הביטחון. לפעמים יש רגעים שהולך פחות – לפעמים אנחנו כובשים שער ניצחון בדקה ה-90 ולפעמים מרואן קבהא כובש גול עם בעיטה שנכנסת לו פעם ב-1500 בעיטות. אנחנו נבוא לאשדוד, ננוח יום אחד, הכי חשוב עבורנו זה לנצח, אסור לשכוח שיש לנו גמר גביע ואם לא ניתן גז, אז אנחנו עלולים להפסיד את המשחק הכי חשוב".

איתי שכטר | אודי ציטיאט

גיא לוזון אמר מנגד: "המאבק באירופה? הדברים תלויים בנו, זה מצב של מאני טיים אמיתי, אם נשיג נקודות נהיה באירופה. מה לא עבד היום? אני חושב שעד דקה 60 היינו במשחק, זה היה משחק שווה כוחות ובבעיטה הראשונה של מכבי תל אביב היא גם כבשה. לצערי החילופים שלי היו מאולצים כי ידעתי שחדידה לא יכול לשחק יותר מ-55 דקות, ברגע ששחקן מרגיש את השריר שלו אתה שהוא מסיים עם קרע. מעבר לכך, לא היינו מרוכזים, זה לא מאפיין אותנו השנה ואסור לאבד היום ריכוז נגד מכבי תל אביב, מה שנותר לנו זה להמשיך הלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי