פ"ת הצטרפה למירוץ אחרי עטר. אוחנה ינסה לצרף את שכטר

אחרי הפועל באר שבע, גם הלוזונים בעקבות החלוץ שצפוי לעזוב את בית"ר ירושלים. המנהל המקצועי אמור להכריע ב-24 השעות הקרובות מי יאמן את הקבוצה ויזמן מספר שחקנים לפגישות בנוגע לקיצוץ

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים אמורים לבחור עד אמצע השבוע מאמן לקבוצה. קובי רפואה (במועדון עקבו אתמול מקרוב אחר המשחק של הפועל קרית שמונה מול הפועל באר שבע) וחיים סילבס ממתינים להחלטה של אלי אוחנה, אבל שניהם כבר סיכמו את רוב הפרטים לגבי השחקנים שאמורים להישאר.

בשיחות עם המועמדים הסופיים בסוף השבוע, השניים הסכימו כי פרט לשי קונסטנטין שכבר שוחרר למכבי נתניה, גם אורן ביטון ואלירן עטר יעזבו ואלי אוחנה ינסה להגיע להסכמות עם הראשון לגבי עזיבה. לגבי עטר, ככל הידוע ביממה האחרונה נכנסה מכבי פתח תקוה לתמונה. המלאבסים מוכנים להציע לעטר חוזה ליותר מעונה אחת. בכך, הם מצטרפים לבאר שבע שעוקבת אחריו.

במקביל, בבית"ר יזמנו בקרוב מספר שחקנים לפגישות לגבי החוזים שלהם. מיכאל אוחנה ושחקנים נוספים יידרשו לקצץ. לבית"ר אין כוונה לשחרר את אוחנה, לפחות לפי שעה, אבל במועדון הבהירו כי שחקן שלא יסכים לקיצוץ יספוג סנקציות.

כפי שכבר פורסם כאן, בית"ר רוצה לצרף את איתי שכטר בקיץ אם מכבי תל אביב לא תאריך את החוזה שלו. שכטר מעדיף את בית"ר על כל הצעה אחרת אם לא יסכם על המשך דרכו במכבי ת"א ואם יהפוך לשחקן חופשי, הוא ייתן לקבוצה של משה חוגג עדיפות. לגבי בן שהר, במועדון מבינים שאם ישוב לארץ הוא ייתן עדיפות להפועל תל אביב, כשגם להפועל באר שבע יש זכות לצרף אותו משום שחוזה ההשאלה שלו בקפריסין פג.

מעדיף את בית"ר. שכטר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי