כעס בק"ש: "המשחק היה נמשך עד עכשיו אם קלטינס לא היה מבקיע"

בקבוצה רתחו על השער בדקה ה-99: "לא ברור למה שילוח לא שרק". גורמים במועדון חשבו להעביר את המשחק נגד מכבי חיפה לאצטדיון אחר, אך הרעיון נפל. וגם: לוסיו ואנסה יעזבו, שרצקי מתעקש על ברטקוס

(גודל טקסט)

הפנים של אנשי הפועל קריית שמונה בסיום ההפסד הדרמטי 3:2 להפועל באר שבע אמרו הכל. השחקנים כעסו בעיקר על עצמם, כיוון שהיו יכולים לנצח בטרנר ולהשיג מקדמה חשובה, אך שחקני ההתקפה שוב החמיצו ממצים קורצקים והצפוניים ספגו מהלומה רצינית במאבק על הכרטיס לאירופה. שני מחזורים לסיום העונה, כעת, הקבוצה של קובי רפואה רחוקה רק שתי נקודות מהמקום הרביעי, אך נותרו לה מפגשים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

צפו בתגובות

"אנחנו משחקים כדורגל נהדר לפרקים, אבל מחמיצים בשלומיאליות ומן העבר השני סופגים בתוספת של התוספת. אין ספק שההפסד אתמול מסמל את כל העונה שלנו", אמרו היום בצער בקריית שמונה והפנו אצבע מאשימה אל עבר השופט, שכן שער הניצחון של דוד קלטינס נכבש בדקה ה-99: "אביעד שילוח הוסיף שבע דקות, כך שלא ברור מדוע הוא לא שרק לסיום. אם קלטינס לא היה מבקיע, יכול להיות שהמשחק היה רץ והיינו משחקים עד עכשיו".

על אף האכזבה הגדולה, בק"ש ינסו להרים את השחקנים לקראת המשחק ברביעי מול מכבי חיפה, שכידוע תזכה באליפות אם תשיג ניצחון חוץ. במועדון הצפוני בטוחים כי האצטדיון יהיה מלא לראשונה מזה זמן רב ומאמינים כי הכרטיסים שיוצאו למכירה יחוסלו בתוך שעות ספורות. תחילה היו גורמים בקבוצה שאף חשבו שנכון יהיה להעביר את המשחק לאצטדיון אחר על מנת "לעשות קופה", אך ראשי הקבוצה הבהירו כי זה לא בא בחשבון והמשחק ייערך בק"ש.

בינתיים, במועדון ובסביבתו ממתינים להודעה הרשמית על מינויו של עמיר נוסבאום, מאמן בית"ר ת"א/בת ים, שכידוע יתפוס את מקומו של רפואה וידריך את הקבוצה הצפונית בעונה הבאה. באשר לנושא הרכש, נוסבאום ינסה לצרף לפחות ארבעה זרים, כאשר סאקו טורה יחזור למכבי חיפה, יוג'ין אנסה ישוב להפועל רעננה ורוצה לצאת לחו"ל ואילו לוסיו צפוי לעזוב. במקביל, המאמן החדש בוחן אפשרות לצרף את שוער בית"ר ת"א/בת ים, אביחי דהן, אבל שרצקי מעדיף להמשיך עם דז'יוגאס ברטקוס ובמקביל להעניק הזדמנויות לשוער הצעיר של המועדון, נדב זמיר.

לוסיו | דני מרון
הפועל באר שבע נגד הפועל קריית שמונה
הפועל באר שבע נגד הפועל קריית שמונה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי